eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPacjent i jest diagnoza.Re: Pacjent i jest diagnoza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Arek M <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pacjent i jest diagnoza.
    Date: Mon, 14 Jun 2010 09:40:26 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <hv4mdb$89u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-209-38.wroclaw.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1276501227 8510 81.190.209.38 (14 Jun 2010 07:40:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Jun 2010 07:40:27 +0000 (UTC)
    X-User: arkadiusz.matuszak.gazeta
    In-Reply-To: <hv2115$esm$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288648
    [ ukryj nagłówki ]


    > Kiedyś pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na
    > Headup Displayu w E60. Pomiar zamiast 40 mA wykazywał 90 mA.
    > Po 5 tygodniach naprawiania w styczniu/lutym okazało się, że
    > do wymiany lewa klamka: zawiera antenę do dostępu komfortowego,
    > klema ujemna (z elektroniką podłączane do CAN), sterownik dostępu
    > komfortowego, akumulator... w sumie coś prawie 6kPLN.
    >
    > Do połowy maja święty spokój.
    >
    > I 3 tygodnie temu znów "increased battery discharge". Tym razem
    > 180 mA. Grubo. Po 3 tygodniach jest diagnoza: Sterownik silnika
    > zżera prąd - wali błędami po CAN. Niby 3500 Brutto, ale do tego
    > flashowanie, wymiana, itp. Znów będzie 6kPLNa może lepiej.
    >
    > Czy E60 to na prawdę taka straszna kupa?

    Coś w tym jest - ale dotyczy chyba tylko tych bardziej 'skomplikownaych'
    wersji :)

    Kilka miesiecy temu zaczepił mnie sasiad i podpytywał o mojego subaraka.
    Sam jezdził E60 535d (albo 530d). Pytam go, jak sie auto sprawuje a on
    ze jest juz nim zmęczony. Poki bylo na gwarancji jakos sie trzymalo. Ale
    z czasem zaczela sie elektronika nimozebnie pierdzielić.

    Z kolei czesto jezdze dwuletnią E60 520d z automatem. W temacie
    wyposazenia nie ma tam zadnych wynalazków typu active steerenig, dynamic
    drive, head up display itd... W ciągu dwoch lat cos sie spieprzyło z
    gniazdem zapalniczki i pojawily sie purchle na ramce od drzwi.
    Elektronika generalnie sie jakos trzyma.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: