  • 11. Data: 2011-01-20 20:05:22
    Temat: Re: PZU pomoc - pakiet "komfort"
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Co do assistance, to przetestowalem DARMOWY mini AC, dolaczany do OC w
    > Allianz Direct - obowiazkowo Direct, bo jest duzo taniej. Nie dosc, ze
    > OC wychodzilo najtaniej na rynku (290zl), to jeszcze assistance dziala -
    > laweta przyjechala i wyciagnela auto z rowu, do ktorego sie "zeslizgnelo".

    ja mam assistance do opon. Tylko do letnich. Warunkiem skorzystania jest
    posiadanie zalozonych 4 opon tego konkretnego producenta. Raz mialem
    przyjemność korzystać i nie było żadnego problemu. Przyjechali, zrobili.W
    sumie od zgłoszenia do naprawy minęło 30 minut

    Icek

  • 12. Data: 2011-01-21 08:14:44
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 20 Jan 2011 20:02:07 +0100, Icek <i...@d...pl> wrote:

    [...]
    > pakiet
    >
    > 1. PZU Auto Pomoc, apkiet komfort
    >
    > 2. masz racje, komfort to najtańszy wariant dawany każdemu do OC
    >
    > CHodzi jednak o to, że jak coś nazywa się "PZU Auto Pomoc Komfort" to
    > zakładam, że jest w tym jakaś usługa inna niż holowanie po spowodowaniu
    > wypadku

    W tym pakiecie to masz taki "komfort", że mniej płacisz ;-)

    Nauczony doświadczeniem, przy załatwianiu ubezpieczeń pytam się po prostu
    agenta, co to ubezpieczenie obejmuje. Albo też, prościej, proszę o takie,
    żeby obejmowało konkretnie "nawet wymianę opony pod blokiem". W PZU to na
    przykład dodatkowa opcja, ale grosze kosztuje.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba