  • Data: 2011-12-09 16:27:15
    Temat: Re: PZU - nie ma takiego auta...
    Od: "Agent" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jbt5sl$u0k$1@mx1.internetia.pl...

    > A ja właśnie im podziękowałem za współpracę, gdy mi przyszło wznowić
    > polisę AC+OC. Auto wg. ich wyceny (w zasadzie się z nią zgadzam) straciło
    > na wartości przez rok 5kzł, za to składka wzrosła o 20%. oczywiście
    > żadnych szkód ani zwyżek nie miałem. Samo OC u nich trochę ponad 600zł,
    > podczas gdy u innych ok.350. Pazerność ich nie zna granic.

    Ja miałem polise na 780 zł. Za rok mimo że znizka wzrosła z 40 na 50 % to
    polisa wyszła 2000 zł bo... nie znaleźli mojej poprzedniej polisy w bazie i
    nie mają podstaw do obniżenia. No to sie pytam czy agent któy zawierał ze
    mną polisę jest fałszywy czy co że nie mają. Pomijam fakt że owy agent
    akurat pracuje w dokładnie tym oddziale PZU w któym byłem. No to oni że tak,
    taki Pan u nich pracuje ale nic nie poradzą i jedynie mogę zrezygnować z
    polisy lub przynieść zaświadzczenia. No to ja że ok ale ile bede płacił jak
    przyniosę? Oni że nie potrafią obliczyć bo to system liczy. No to pytam sie
    po co Pan tu siedzi, a on mi na to że u niego mozna zrezygnowac z polisy.
    Ręce opadają.