  • 21. Data: 2014-04-07 22:27:40
    Temat: Re: PZU OC likwidacja szkody bezpośrednia
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    k...@1...0.0.1

    > Jeśli tym pomysłem jest likwidacja szkody z OC poszkodowanego, a później
    > szarpanie się ubezpieczyciela poszkodowanego z ubezpieczycielem sprawcy,
    > to oczywiście, że się da. Już słyszałem takie głosy z innych TU i powoli
    > będzie stawać się to standardem.

    Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to nie jest duża zmiana organizacyjna, bo
    zazwyczaj taką usługę mają i tak dla posiadaczy AC.

  • 22. Data: 2014-04-07 22:31:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości
    W dniu 05.04.2014 12:24, Big Jack pisze:

    >groups.google.com
    >Kiedyś działało lepiej, ale pogląd o jego nieistnieniu uważam za
    >nieuzasadniony. :)

    A widzisz tam gdzies szukanie zaawansowane ?
    To tak jakby archiwum nie bylo.

    J.

  • 23. Data: 2014-04-08 00:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

    > Zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to nie jest duża zmiana organizacyjna,
    > bo zazwyczaj taką usługę mają i tak dla posiadaczy AC.

    A jaki interes mieliby w tym miec decydenci z takich towarzystw jak MTU,
    LINK etc?
    Albo zapytam inaczej - wali ci gośc z OC w PZU.
    Do kogo wolisz iśc z likwidacją? DO PZU czy do własnego taniego
    ubezpieczyciela? :)

  • 24. Data: 2014-04-08 16:01:08
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1
    *Budzik* napisał(-a):

    > Albo zapytam inaczej - wali ci gośc z OC w PZU.
    > Do kogo wolisz iśc z likwidacją? DO PZU czy do własnego taniego
    > ubezpieczyciela? :)

    Dobrowolność wyboru TU likwidującego szkodę pozostaje. Ale pojawia sie
    tutaj inny problem. Tani ubezpieczyciel jest fajny, dopóki nie przyjdzie
    z konieczności nam skorzystać z jego usług. Ale nie zaprzeczam, fajnie
    jest mieć tanie OC :) I oby na "maniu" się skończyło.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 25. Data: 2014-04-08 17:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

> [...]
    > przyjdzie z konieczności nam skorzystać z jego usług. Ale nie
    > zaprzeczam, fajnie jest mieć tanie OC :) I oby na "maniu" się

    Mam wrażenie ze ja o rybce, ty o...
    No to własnie o to mi chodzi, ze ten pomysł może byc marketingowo korzystny
    tylko dla PZU a wszelkie małe firmy nie będa mogły sprzedać korzysci pt "u
    nas mozesz likwidowac szkode".

  • 26. Data: 2014-04-08 17:52:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A jaki interes mieliby w tym miec decydenci z takich towarzystw jak MTU,
    > LINK etc?

    Taki, że jak dobrze zlikwidują szkodę, do klient do nich wróci.

  • 27. Data: 2014-04-08 17:53:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > korzystny
    > tylko dla PZU a wszelkie małe firmy nie będa mogły sprzedać korzysci pt "u

    Nie pomyślałeś, że mogą INACZEJ likwidować szkodę, za którą nie będą musieli
    płacić.

  • 28. Data: 2014-04-08 19:37:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    >korzystny
    >tylko dla PZU a wszelkie małe firmy nie będa mogły sprzedać korzysci

    Dlaczego nie ? Obciaza je to tak samo jak PZU.
    Ba - moze nawet koszt likwidacji przerzuca na ubezpieczyciela sprawcy.

    J.

  • 29. Data: 2014-04-08 19:52:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2014-04-06 22:08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >... jeszcze zyskał na tym, że mu je uszkodzili i powinien oddać.
    >Co wygrałem?

    To nie konkurs a pytanie. A mozliwe odpowiedzi szerokie ...

    >A tak na poważnie to pewnie malowanie ~200 zł - 70% amortyzacji i 50%
    >za
    >pozostałe uszkodzenia, czyli koło 30 zł?

    No wlasnie do wyboru moze byc wyplata w/g kosztorysu z ASO, albo np
    pare kg szpachli i malowanie, albo uzywane drzwi z allegro w dobrym
    kolorze ... no i ktore sie nalezy ?

    Oczywiscie twoja odpowiedz pozostaje - rozkrec pan tego zloma na
    czesci, a nadwyzke prosimy zwrocic do naszego biura :-)

    J.

  • 30. Data: 2014-04-08 20:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie pomyślałeś, że mogą INACZEJ likwidować szkodę, za którą nie będą
    > musieli płacić.

    Pomyslałem. Ale budowanie takiego wizerunku trwa. Na razie w oczach
    klientów pojmowani są zgoła odwrotnie.
    No i ogólne pytanie - jak to się odbije na stawkach OC. Wiadomo, ze
    najlepiej wydaje się nie swoje pieniądze.