  • 31. Data: 2014-04-08 20:00:39
    Temat: Re: PZU OC likwidacja szkody bezpośrednia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Taki, że jak dobrze zlikwidują szkodę, do klient do nich wróci.

    W dłuższej perspektywie - byc może. ale ile lat bedzie trwało wyrobienie
    marki "korzystnego likwidatora" i pozbycie się łatki "likwidatora po
    kosztach"?
    A chodzi o działanie marketingowe "teraz".
    Dlatego piszę, że to moim zdaniem genialne posuniecie PZU. I chyba jedyna
    ich szansa na ratowanie udziałów rynkowych.
    Sam własnie wypisałem od nich kolejne auto i pojawiła się delikatna mysl "a
    moze to był błąd" :)

  • 32. Data: 2014-04-08 22:08:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    >wyrobienie
    >marki "korzystnego likwidatora" i pozbycie się łatki "likwidatora po

    Dwa lata ?
    Codziennie ludzie maja wypadki, maja znajomych, opowiadaja - fama sie
    szybko rozniesie.
    A co im szkodzi korzystnie rozliczac inna firme ?

    Tyle ze za rok-dwa zaplacimy za to my :-)

> [...]
    >ich szansa na ratowanie udziałów rynkowych.
    >Sam własnie wypisałem od nich kolejne auto i pojawiła się delikatna

    Tylko ze taka usluge moga zaraz inni wprowadzic. I jak dociaza PZU, to
    ono tez beda musieli skladki podniesc.
    Owszem, byc moze przy wzroscie kosztow i skladek wysokie koszty wlasne
    moga sie zdewaluowac.

    J.

  • 34. Data: 2014-04-09 00:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Dwa lata ?

    To całkiem sporo.
    A i tak mysle, że to optymistyczna wersja.

    > Codziennie ludzie maja wypadki, maja znajomych, opowiadaja - fama sie
    > szybko rozniesie.

    Ale ludzie lubią generalnie narzekać.
    I czesto czują się oszukani.
    wiec ta pozytywną opinie trzeba bedzie sobie wyluskać z tych mniej
    narzekających.

    > A co im szkodzi korzystnie rozliczac inna firme ?

    Toz pisałem ze łatwo wydaje sie cudze pieniadza.

    > Tyle ze za rok-dwa zaplacimy za to my :-)

    O to to!

    > Tylko ze taka usluge moga zaraz inni wprowadzic. I jak dociaza PZU, to
    > ono tez beda musieli skladki podniesc.
    > Owszem, byc moze przy wzroscie kosztow i skladek wysokie koszty wlasne
    > moga sie zdewaluowac.

    No i co z tego ze wprowadza?
    Pytałem juz: wolisz zeby Twoją szkodę likwidowało PZU czy dajmy na to MTU
    Sopot?

  • 33. Data: 2014-04-09 00:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Dlaczego nie ? Obciaza je to tak samo jak PZU.
    > Ba - moze nawet koszt likwidacji przerzuca na ubezpieczyciela sprawcy.

    Jak rozumiesz słowo marketingowo?

  • 35. Data: 2014-04-10 02:07:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    >Jak rozumiesz słowo marketingowo?

    A jak rozumiesz "tylko" i "nie beda mogly" ?

    Dlaczego mialyby nie moc pochwalic sie ta sama zaleta ... i osiagnac
    sukcesu ?

    J.

  • 36. Data: 2014-04-10 02:26:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Ale ludzie lubią generalnie narzekać.
    >I czesto czują się oszukani.
    >wiec ta pozytywną opinie trzeba bedzie sobie wyluskać z tych mniej

    Zlikwidowac wedlug kosztorysu z ASO i przestana narzekac a zaczna
    chwalic.
    A przeciez to nie na ich koszt :-)

    Gorzej z wlasnymi klientami na AC, jak im powiedziec ze tu inne zasady
    obowiazuja :-)

    >No i co z tego ze wprowadza?
    >Pytałem juz: wolisz zeby Twoją szkodę likwidowało PZU czy dajmy na to
    >MTU
    >Sopot?

    Jest masa ubezpieczycieli, wszyscy AC oferuja i jakos klientow
    znalazly.
    Zreszta wielu klientow pewnie AC i OC nie odroznia.

    PZU moze i ma maly bonus w postaci powszechnej opinii ze "oni uczciwie
    wyceniaja", ale IMO - opinia wcale nie taka powszechna, a bardzo latwo
    kazdego przekonac klienta reklama "wyplacili ci za malo ? Ubezpiecz
    sie u nas - pomagamy naszym klientom uzyskac uczciwe odszkodowanie".

    J.

  • 38. Data: 2014-04-10 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Zlikwidowac wedlug kosztorysu z ASO i przestana narzekac a zaczna
    > chwalic.
    > A przeciez to nie na ich koszt :-)

    W sensie tyle wypłacić do ręki?
    Byłoby ciekawie :)

    > Gorzej z wlasnymi klientami na AC, jak im powiedziec ze tu inne zasady
    > obowiazuja :-)

    Ano!

    > Jest masa ubezpieczycieli, wszyscy AC oferuja i jakos klientow
    > znalazly.
    > Zreszta wielu klientow pewnie AC i OC nie odroznia.

    Zgadza się. Ale czy mógłbys odpowiedziec na pytanie powyzej?

> [...]
    > kazdego przekonac klienta reklama "wyplacili ci za malo ? Ubezpiecz
    > sie u nas - pomagamy naszym klientom uzyskac uczciwe odszkodowanie".

    Myśle, że będzie wymagało sporo czasu aby inne towarzystwa wypracowały
    sobie ten mały bonus.

  • 37. Data: 2014-04-10 11:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > A jak rozumiesz "tylko" i "nie beda mogly" ?
    >
    > Dlaczego mialyby nie moc pochwalic sie ta sama zaleta ... i osiagnac
    > sukcesu ?

    Bo nie mają takiej opinii wsród klientów.

    "MTU Sopot - teraz zlikwidujemy dla ciebie szkode!"

    O kuzwa, dziekuje ale walnął mi gość z PZU, wole zeby likwidację szkody
    zrobiło jednak PZU.