  • 1. Data: 2014-04-05 08:09:51
    Temat: PZU OC likwidacja szkody bezpośrednia
    Od: fifak <f...@o...pl>

    "Największy rynkowy gracz wprowadza taką nowość ?w OC komunikacyjnym i
    liczy ?na zwiększenie udziałów w tym rynku. Zaznacza przy tym, że na
    zmianie zyskają przede wszystkim klienci.

    - Zmieni się postrzeganie obowiązkowego OC. Klient będzie je odtąd
    kupował dla siebie, a nie dla kogoś. Oprócz ceny będzie się więc dla
    niego liczyła także jakość obsługi przy załatwianiu szkody - uważa
    Tomasz Tarkowski, członek zarządu PZU. Nie wyklucza przy tym, że
    wzrośnie wartość jednostkowej wypłaty - PZU zamierza likwidować szkody,
    opierając się na kosztach rzeczywistych naprawy, a nie ryczałtowo."

  • 2. Data: 2014-04-05 08:14:37
    Temat: Re: PZU OC likwidacja szkody bezpośrednia
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > jednostkowej wypłaty - PZU zamierza likwidować szkody, opierając się na
    > kosztach rzeczywistych naprawy, a nie ryczałtowo."
    Nie chce mi się szukać moich wypowiedzi na tej grupie z dokładnie taką
    propozycją ubezpieczenia OC.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-04-05 08:46:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > Nie chce mi się szukać moich wypowiedzi na tej grupie z dokładnie taką
    > propozycją ubezpieczenia OC.

    To faktycznie chyba jedyne lekarstwo na oszustwa ubezpieczycieli.
    Z AC jakoś potrafią likwidować sprawnie i szybko, z OC zawsze jest problem.

  • 4. Data: 2014-04-05 08:51:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Apr 2014 08:14:37 +0200, WOJO napisał(a):
    > Nie chce mi się szukać moich wypowiedzi na tej grupie z dokładnie taką
    > propozycją ubezpieczenia OC. :)

    Tylko jak zamierza to zrobic z obecna ustawa ?

    J.

  • 5. Data: 2014-04-05 09:00:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > Tylko jak zamierza to zrobic z obecna ustawa ?

    A w ustawie jest szczegółowo rozpisane, kto ma fizycznie likwidować szkodę?
    A nie tylko kto ma wypłacić odszkodowanie?
    Pewnie wystarczy cedowanie prawa do odszkodowania podpisane przez
    poszkodowanego.

    W razie czego ciężko będzie udowodnić ubezpieczającemu, że PZU źle
    zlikwidowało szkodę, bo oni wypłaciliby mniej.
    Sąd nie da się przekonać, że próba oszustwa poszkodowanego którą chciałoby
    podjąć np. PTU, żeby wypłącić mniej kasy, jest zgodna z prawem i PTU
    faktycznie ma do niej podstawy prawne.

  • 6. Data: 2014-04-05 11:57:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik fifak f...@o...pl ...

> [...]
    > wzrośnie wartość jednostkowej wypłaty - PZU zamierza likwidować szkody,
    > opierając się na kosztach rzeczywistych naprawy, a nie ryczałtowo."

    Genialne posuniecie PZU.
    Tracili regularnie klientów i musieli coś wymyslic. No to wymyslili.
    Naprawde marketingowe mistrzostwo swiata.
    Tyle ze troche późno, własnie w tym roku ostatni samochód od nich
    wyrejestrowałem...

  • 7. Data: 2014-04-05 12:24:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *WOJO* napisał(-a):

    > Nie chce mi się szukać moich wypowiedzi na tej grupie

    A propos szukania. Gdzie znajdę jakieś sensowne archiwum Grup
    Dyskusyjnych, takie jak kiedyś było na Google i teraz próżno go tam
    szukać?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2014-04-05 23:00:49
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-04-05 12:24, Big Jack pisze:
    > A propos szukania. Gdzie znajdę jakieś sensowne archiwum Grup
    > Dyskusyjnych,

    news-archive.icm.edu.pl

  • 9. Data: 2014-04-05 23:20:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello spider,

    Saturday, April 5, 2014, 11:00:49 PM, you wrote:

    > news-archive.icm.edu.pl

    To zdaje się klasyczny serwer news, bez interfejsu do poszukiwań...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-04-06 08:13:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > Naprawde marketingowe mistrzostwo swiata.
    > Tyle ze troche późno, własnie w tym roku ostatni samochód od nich
    Spokojnie, za chwilę obudzą się inne TU i będziesz mógł przebierać w
    ofertach.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO