  • Data: 2010-09-01 14:30:01
    Temat: Re: PVR cyfry jak nagrywać??
    Od: "WASYL" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i5j5ss$97n$1@inews.gazeta.pl...

    > sygnalu
    >>

    > Nie mów mi o bajkach, bo działanie najróżniejszych systemów telewizji znam
    > na
    > bieżąco od kilkudziesięciu lat - SAT i DVB-T, C itd. także.
    > To mój zawód.
    > Pisząc "backup" nie miałem na myśli odbioru programów z pakietu cyfry
    > tylko
    > dostęp do jakiejkolwiek telewizji, chociaż kilku kanałów w przyzwoitej
    > jakości.
    > W czsie ulewy SAT znika a DVB-T z Raszyna działa u mnie całkiem dobrze na
> [...]

    Człowieku grzecznie Ci odpowiedziałem a Ty na mnie "napadasz". Opanuj się.
    Ja też nie siedzę w temacie od wczoraj. Na przyszłość wyrażaj się jaśniej a
    swoje żale najlepiej kieruj od razu do programistów C+ jeśli od nich masz
    tuner. Dla mnie także to chore aby uzależniać odbiór DVB-T od obecności
    sygnału SAT ale pisaniem o tym tutaj raczej nic nie zdziałasz.