  • 31. Data: 2009-02-12 09:54:51
    Temat: Re: PSD -> XHTML
    Od: "RedJamezz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Evanduril <m...@m...org> napisał(a):

> [...]
    > sie ktos inny, za rozsadne pieniadze. W takim systemie moglbym robic 5-6
    > niezbyt skomplikowanych stron miesiecznie po 2.5-5k zl za strone. Z tego 1/3
    > zachowywalbym dla siebie, a reszte oddawal :) Mialbym tyle samo pracy co z 1
    > strona na miesiac, a o ile wiecej przyjemnosci :P
    >
    > A juz prawdziwym pieknem byloby, gdybym mogl robic np. 8 stron miesiecznie
    > po 1500 zl, z czego 500 bralbym za grafike, 1000 dawalbym programistom, a
    > tresc wstawialby sobie sam klient ;) Przyjemna maszynka do robienia
    > pieniedzy bez specjalnego wysilania sie ;)

    Słuszne marzenie.
    Ale mam do Ciebie prośbę.
    Nie psuj rynku ... bo wiesz już nawet hindusi są od nas kilka razy drożsi.
    przykład WIPRO, które lokalizuje się w Gdańsku i Wrocławiu.

    Po prostu nie bądźmy szmaciarzami i nie sprzedawajmy się za kilka grajcarów.
    ps. To nie jest skierowane do nikogo personalnie aby nie było pyskówki.

  • 32. Data: 2009-02-12 10:14:40
    Od: "Evanduril" <m...@m...org>

    RedJamezz wrote:
> [...]
    >
    > Po prostu nie bądźmy szmaciarzami i nie sprzedawajmy się za kilka
    > grajcarów. ps. To nie jest skierowane do nikogo personalnie aby nie

    Strony od 2.5k zl to psucie rynku?
    Szczegolnie jesli mowimy o stronach, gdzie masz newsy, oraz 5-6 dzialow
    typowo tekstowych (o firmie, uslugi, kontakt) ? Czyli banalne.
    Bo ja nie mialem na mysli zadnych portali ;)

    --
    Jacek Sawicki
    http://fazer.motocykl.org http://thundercat.motocykl.org

  • 33. Data: 2009-02-12 10:31:13
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Evanduril pisze:
    > Strony od 2.5k zl to psucie rynku?

    Wszystko zależy. Jak zwykle.

    > Szczegolnie jesli mowimy o stronach, gdzie masz newsy, oraz 5-6 dzialow
    > typowo tekstowych (o firmie, uslugi, kontakt) ? Czyli banalne.
    > Bo ja nie mialem na mysli zadnych portali ;)

    Każdy z klientów słowa "prosta strona" rozumie zupełnie inaczej. Dla
    jednego może to być strona z 4 zakładkami typu o nas, oferta, itp. A dla
    drugiego z "prostej strony" robi się ciągle "Czy mógłby Pan jeszcze
    dodać..." itd. ;-)

    --
    Peter

  • 34. Data: 2009-02-12 13:55:02
    Od: "RedJamezz" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Evanduril <m...@m...org> napisał(a):

    > Strony od 2.5k zl to psucie rynku?
    > Szczegolnie jesli mowimy o stronach, gdzie masz newsy, oraz 5-6 dzialow
    > typowo tekstowych (o firmie, uslugi, kontakt) ? Czyli banalne.
    > Bo ja nie mialem na mysli zadnych portali ;)

    Nie nie jest. Strona od 2,5k jest ok.
    Sam staram się tego trzymać.
    Swoją drogą ten wątek chyba sam siebie przerósł.

  • 35. Data: 2009-02-14 13:22:41
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Nie musi byc w 100% zgodnie z XHTML

    Tak na marginesie niniejszego wątku - wiesz o tym, że nawet najdrobniejsza
    niezgodność z XHTML'em spowoduje, że przeglądarki, które potrafią go
    wyświetlić nie pokażą żadnej treści lecz informacje o nieprawidłowej
    składni?

  • 36. Data: 2009-02-14 14:01:49
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Marek pisze:

> [...]
    > najdrobniejsza niezgodność z XHTML'em spowoduje, że przeglądarki, które
    > potrafią go wyświetlić nie pokażą żadnej treści lecz informacje o
    XHTML to nie XML ale HTML zgodny z XML, ale możliwe że sie myle

    --
    _ _ ___ ___ ___ ___
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl

  • 37. Data: 2009-02-14 15:37:41
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    luty roku pamiętnego 2009, prawdopodobnie 14. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Marek:

    Tak na marginesie marginesu ;) :
    http://pornel.net/xhtml
    http://www.webdevout.net/articles/beware-of-xhtml
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 38. Data: 2009-02-26 18:55:01
    Od: Piotr <n...@m...pl>

    Evanduril pisze:

    > Zalezy mi na tym, zeby to bylo tanio, zwyczajnie mi sie nie chce, a z tym
    > roboty duzo nie bedzie.

    zamiast siedzieć, płakać że się nie chce i pisać te wypracowania na
    grupie już byś to dawno zrobił sam tym bardziej, że mówisz, że to nie
    dużo roboty