  • 1. Data: 2009-02-08 23:36:47
    Temat: Problem z polskimi znakami we Flashu CS3/4
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Czy ktoś poradził sobie z umożliwieniem wprowadzania polskich znaków z
    klawiatury do pól typu input text we Flashu CS 3 lub 4 ? Prosiłbym o
    wskazówki.jak tego dokonać zanim szlag mnie trafi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-02-09 10:37:47
    Temat: Re: Problem z polskimi znakami we Flashu CS3/4
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Marek wrote:
> [...]
    > klawiatury do pól typu input text we Flashu CS 3 lub 4 ? Prosiłbym o
    > wskazówki.jak tego dokonać zanim szlag mnie trafi.

    Nigdy nie spotkalem sie z tym problemem - sprobuj zmienic czcionke na
    jakas standardowa (np. arial). Moze twoj font nie ma polskich liter?

  • 3. Data: 2009-02-09 12:56:22
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 09-02-2009 o 00:36:47 Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

    > Czy ktoś poradził sobie z umożliwieniem wprowadzania polskich znaków z
    > klawiatury do pól typu input text we Flashu CS 3 lub 4 ? Prosiłbym o
    > wskazówki.jak tego dokonać zanim szlag mnie trafi.

    Nie mozesz publikować z wmode=transparent ani wmode=opaque.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 4. Data: 2009-02-10 00:56:41
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Nigdy nie spotkalem sie z tym problemem - sprobuj zmienic czcionke na
    > jakas standardowa (np. arial). Moze twoj font nie ma polskich liter?

    Problem jest znany od czasów Flasha MX. Wtedy problem załatwaił komponent
    http://www.flashzone.pl/item.php?id=332 lecz nie ma aktualizacji jego pod
    nowsze wersje Flasha. Jeśli masz okno transparent to masz problem... to w
    skrócie.

  • 5. Data: 2009-02-10 00:57:43
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Nie mozesz publikować z wmode=transparent ani wmode=opaque.

    A czy jest jakaś inna możliwość stworzenia Flasha bez tła?

  • 6. Data: 2009-02-10 10:03:22
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 10-02-2009 o 01:57:43 Marek <m...@s...interia.pl> napisał(a):

    > A czy jest jakaś inna możliwość stworzenia Flasha bez tła?

    Tzn. z przezroczystoscia? Nie znam.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 7. Data: 2009-02-10 11:44:05
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Wczoraj wysłałem odpowiedź lecz nie pojawiła się tu :( Wysyłam raz jeszcze.
    Jeśli będzie powtórzona to przepraszam. Oto ona:

  • 8. Data: 2009-02-10 11:50:40
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Wczoraj wysłałem odpowiedź lecz nie pojawiła się tu :( Wysyłam raz jeszcze.
    Jeśli będzie powtórzona to przepraszam. Oto ona:

    A czy jest jakaś inna możliwość stworzenia Flasha bez tła?

    W międzyczasie poradziłem sobie częściowo poprzez przechwytywanie zdarzenia
    TextEvent.TEXT_INPUT. Zauważyłem, że kody polskich liter są 2-bajtowe i
    zrobiłem konwerter:

    ev.preventDefault();
    switch(ev.text.charCodeAt(0)*256+ev.text.charCodeAt(
    1))
    {
    case 261: char="ą"; break;
    case 260: char="Ą"; break;
    ev.target.appendText(char);

    Konwertuje dobrze lecz chciałbym wstawiać znak przed kursorem a nie na końcu
    tekstu. Wiesz jak to zrobić? Nie znalazłem żadnej właściwości określającej
    pozycję kursora.

  • 9. Data: 2009-02-10 12:52:27
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Marek wrote: