-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: Ludvigus <e...@...sygnaturce>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: PSA robi wytrzymale silniki...
Date: Sat, 06 Mar 2010 14:58:04 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 25
Message-ID: <hmtlbr$uhf$1@news.interia.pl>
References: <hmrsn4$7c0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-91-133.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1267882171 31279 77.115.91.133 (6 Mar 2010 13:29:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Mar 2010 13:29:31 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hmrsn4$7c0$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
X-Authenticated-User: ludvigus % interia+pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261353
[ ukryj nagłówki ]Some day 2010-03-05 22:22, some human being called *bratPit* claimed...
> Witajcie,
> miałem okazję ostatnio jechać jako pasażer Peugeotem 306 z kierowcą,
> który przy pełnym bagażniku i 5 osobach na pokładzie jeździ (na LPG)
> najczęściej wykorzystując zakres obrotów pomiędzy 1000 a 2000obr/min,
> gdyby to jeszcze było z góry ale nie... na prostych, pod górę np. na
> V-tym biegu i 1400obr/min, słowem rzeźnik,
> rzeczone auto to jakieś bodaj 1.6, przebieg licznikowy 110kkm, pytanie
> do znawców francuskich pojazdów ile to jeszcze wytrzyma zanim obróci
> panewki na wale, wylecą korby bokiem albo powypala zawory?
Silnik pewnie wytrzyma kolejne 110kkm, ale przy takiej jeździe spala
więcej, niż gdyby przed podjazdem zredukować do 3, 4 biegu i jechać z
obrotami zbliżonymi choć trochę do maksymalnego momentu obrotowego.
ps. podejrzewam, że kierowca, o którym piszesz nie stosuje też hamowania
silnikiem, tak jak do niedawna moi kumple, którzy twierdzili, że wyższe
obroty silnika(nawet bez gazu) == wyższe spalanie ;)
Pozdrawiam,
--
| | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet."
| | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
| |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ]
|____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.10 15:43 cef
- 06.03.10 16:04 Irokez
- 06.03.10 16:04 Brzezi
- 06.03.10 17:04 MadMan
- 06.03.10 17:19 ALGI
- 07.03.10 01:32 Robert Rędziak
- 07.03.10 01:56 Tomasz Pyra
- 11.03.10 11:43 Yans van Horn
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=