  • Data: 2018-08-14 12:03:56
    Temat: Re: PS. niezawodowo
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-14 o 00:20, BaSk pisze:

    > No wiesz, po 10 minutach "wyczuwalnie ciepła", to pewnie po następnych
    > dwudziestu już "bardzo ciepła", a po roku osiągnie milion stopni!

    Złączka i drut 2,5mm2 były w powietrzu luzem.
    Teraz wyobraź sobie 3 takie złączki w głębokiej puszcze w suchej
    zabudowie z wygłuszeniem watą szklaną a na wierzchu podwójne gniazdko
    z podłączonym klimatyzatorem lub czajnikiem elektrycznym.
    Rozumiem co to jest nagrzewanie się pod obciążeniem ale w/g mnie
    takie punktowe rozgrzewanie wcale nie gwarantuje długowieczność.

    Pracuję na linii produkcyjnej gdzie WAGO to podstawa ale tutaj
    dla prądu 10A stosowane są przewody 2,5mm2 i złączki WAGO na szynę 4mm2.
    Powierzchnia styku w takiej złączce jest większa od przekroju przewodu,
    natomiast w wspomnianej złączce 2273-203 znacznie mniejsza...

    --
    pzdr, j.r.