  • 71. Data: 2010-09-14 13:20:27
    Temat: Re: [PROSBA] Krew
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał
    > Nie, tutaj raczej można mówić tylko o promocji idei, a nie
    > marketingu
    > jako takim.

    Osobiscie stosuje szerokie znaczenie pojecia marketing i to tez sie
    nadaje :-)
    W kazdym badz razie srodki stosowane bylyby podobne - reklama,
    informacja, dopasowanie :-)

    > Jak możesz się czuć oszukiwany, skoro nie bierzesz w tym udziału?

    No normalnie - oni chca zebym przyszedl i oddal krew dla
    konkretnego pacjenta z imienia i nazwiska, a ja wiem ze moja krew
    dla niego nie pojdzie, to chyba mam prawo sie czuc oszukany ?

    > Zapytaj tych którzy oddali krew z deklaracją 'dla kogo' jak się
    > czują.

    Szczegolnie jak sie dowiedza ze ich dar tak naprawde posluzyl do
    zwiekszenia zarobkow tym lekarzom, ktorzy sie tak zle rannym zajeli
    :-)

    Nie, no dobra, przesadzam - krew sie komus potrzebujacemu przydala,
    a personel szpitala moze akurat byl calkiem dobry :-)

    J.

  • 72. Data: 2010-09-14 13:24:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No normalnie - oni chca zebym przyszedl i oddal krew dla konkretnego
    > pacjenta z imienia i nazwiska, a ja wiem ze moja krew dla niego nie
    > pojdzie, to chyba mam prawo sie czuc oszukany ?

    Znaczy jak Ci bank wypłaci pieniądze inne fizycznie, od tych które
    wpłacałeś, to ich za oszustwo też pozwiesz?

  • 73. Data: 2010-09-14 20:31:53
    Od: RadekNet <r...@p...com.pl>

    W dniu 12.09.2010 12:17, Stach pisze:

    > Z ciekawości, jak to wygląda?
    > Pacjent potrzebuje krwi, żeby przeżyć i jeśli się wystarczająca
    > liczba znajomych dawców nie znajdzie to on jej NIE dostanie??

    ehh bo to takie p.. kotka za pomoca mlotka. Tzn sama akcja oddawania
    krwi jest jak najbardziej ok, ale nie jest to tak, ze oddajesz krew dla
    konkretnej osoby - po prostu Twoja krew trafia do banku. A potrzebujacy
    otrzyma wlasciwa krew niezaleznie czy ktos "jemu" ja odda czy nie.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 74. Data: 2010-09-14 20:51:19
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Całe szczęście, że nie zostałeś dawcą. Jeszcze by ktoś nieświadomy
    > z tego nasienia skorzystał i dopiero byłyby kłopoty...

    duża ilość moherowych beretów, krzyży, PIS i PO świadczą że Ty się tam ostro
    udzielałeś. Aż musieli wprowadzić ograniczenie 4 razy w miesiącu.

  • 75. Data: 2010-09-14 21:51:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-14 20:51, kogutek pisze:
    (...)
    > duża ilość moherowych beretów, krzyży, PIS i PO świadczą że Ty się tam ostro
    > udzielałeś. Aż musieli wprowadzić ograniczenie 4 razy w miesiącu.

    Żałuj, że nie skorzystałeś z oferty - miałbyś chociaż pieniądze :)

  • 76. Data: 2010-09-15 00:02:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 13:24:21 +0200, Cavallino wrote:

    >Znaczy jak Ci bank wypłaci pieniądze inne fizycznie, od tych które
    >wpłacałeś, to ich za oszustwo też pozwiesz?

    Jak twoja krew uratuje zycie straznikowi gminnemu wracajacemu z
    udanego polowania na ekspresowce to tez nie bedziesz czul roznicy ?
    :-P

    J.

  • 77. Data: 2010-09-15 00:08:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak twoja krew uratuje zycie straznikowi gminnemu wracajacemu z
    > udanego polowania na ekspresowce to tez nie bedziesz czul roznicy ?
    > :-P

    Nie uratuje, spokojna głowa. ;-)

  • 78. Data: 2010-09-15 01:45:55
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-09-13 19:18, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > LOL - porównujesz krew do pieniędzy? Może zdeponuj swoje nasienie w
    > Banku Nasienia i później poproś dla partnerki wypłatę w dowolnych
    > 'banknotach'? Inna sprawa, że jako dawca nasienia miałbyś szansę na
    > dobry zarobek - jak Twoje walory zostałyby zaakceptowane, to miałbyś
    > szansę nawet na 750PLN za seans. 4x w miesiącu to 3kPLN.
    > Spróbuj:
    > http://www.bank-nasienia.com/
    > :)

    Oszustwo:
    http://www.google.pl/search?q=www.bank-nasienia.com+
    opinie&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:off
    icial&client=firefox-a

  • 79. Data: 2010-09-15 07:08:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > do PO się zapisz albo innej bandy. Jak wyczują że można na takim
    > pomyśle przekręcić jakąś konkretną kasę to może zrobisz taki projekt.

    aha, won z polityka!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 80. Data: 2010-09-15 07:08:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@b...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zbyt często nie można, więc zrobię to zwykłym trybem.
    >:-)

    6 x w roku to całkiem sporo

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją