  • 21. Data: 2010-06-16 12:37:47
    Temat: Re: [PRESS] Więcej opłat za drogi ?
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:

    > No to Chicago.

    ma glowna arterie przez srodek miasta - dokladnie jak srednicowka w GOP
    - ale wszak pelni ta sama funkcje co ring -> kwestia uksztaltowania
    centrum agromeracji

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2010-06-16 12:46:29
    Temat: Re: [PRESS] Wi?cej op?at za drogi ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > IMHO srednicowka pelni funkcje glownej arterie przez GOP - czyli dokladnie
    > to samo co ring (w polskim brzmieniu: "obwodnica") -

    Bzdura.
    Ring to jest obwodnica, ale naookoło miasta.
    Czyli cztery normalne.

  • 23. Data: 2010-06-16 13:52:33
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:

    > Bzdura.
    > Ring to jest obwodnica, ale naookoło miasta.
    > Czyli cztery normalne.

    to czemu powolyuwales sie na Chicago?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2010-06-16 21:50:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2010 11:39:17 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Dokładnie tak to wygląda.

    Własnie nie. Na A2 budują bramki jakiś kilometr przed węzłem stryków,
    na samej autostradzie oraz na samym węźle w Strykowie. Na węźle Piątek
    też budują bramki. Nie rozumiem tylko po co mają być te bramki na
    samej autostradzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2010-06-16 22:02:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=t2xXNtnAxuA&feature=p
    layer_embedded#!

    0:55 - budowa na samej autostradzie
    3:10 - budowa na węźle Stryków

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2010-06-16 22:07:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    jerzu pisze:
> [...]
    > na samej autostradzie oraz na samym węźle w Strykowie. Na węźle Piątek
    > też budują bramki. Nie rozumiem tylko po co mają być te bramki na

    Najpierw zapłacisz na wjeździe, potem na autostradzie, a potem na zjeździe.
    A jak po drodze trafi się jakiś most, to też płatne osobno ;)

  • 27. Data: 2010-06-16 22:27:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:pjai1693aet4q8o1mlobs5l4f45lco1gne@4ax.com...

> [...]
    > na samej autostradzie oraz na samym węźle w Strykowie. Na węźle Piątek
    > też budują bramki. Nie rozumiem tylko po co mają być te bramki na

    Przez nie będziesz wjeżdżał na węzeł.

  • 28. Data: 2010-06-17 09:55:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-16 21:50, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > na samej autostradzie oraz na samym węźle w Strykowie. Na węźle Piątek
    > też budują bramki. Nie rozumiem tylko po co mają być te bramki na

    Być może chodzi o tak zwane "bilety zerowe" coś takiego chyba planują na
    Śląsku więc może tam też?
    Nie płacą wtedy tylko Ci, którzy wjechali i wyjadą w strefie bezpłatnej.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2010-06-17 16:48:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2010 22:27:58 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Przez nie będziesz wjeżdżał na węzeł.

    Będę. Ze Zgierza jadę do Strykowa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280