  • 11. Data: 2010-06-15 23:57:38
    Temat: Re: [PRESS] Wi?cej op?at za drogi ?
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał:

    > średnicówka w GOP jest swego rodzaju ringiem
    > autostrada A4 wokol GOP pelnia rowniez swego rodzaju ring -

    ring to ring, inaczej petla, i nie ma czegos takiego w Polsce. A A4 nie
    biegnie wokół niczego, tylko z zachodu na wschod i co najwyzej skreca raz
    lekko w te, raz wewte, no chyba ze wziasc pod uwage "slimaki" na wezlach.

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 12. Data: 2010-06-16 00:03:40
    Temat: Re: [PRESS] Więcej opłat za drogi ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 22:44, megrims pisze:

    > Moskwa ma 3 ringi :D

    Tam nie ma chyba tyle naszych co we wspomnianych przeze mnie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-06-16 00:15:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Tam nie ma chyba tyle naszych co we wspomnianych przeze mnie. ;)

    No to Chicago.

  • 14. Data: 2010-06-16 00:21:59
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:
    > No to Chicago.

    Pudlo! Chicago nie ma ringu. Lezy nad jeziorem.

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 15. Data: 2010-06-16 01:39:27
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:78tf169oum9s35gtn6piig8thc4jl3n0hp@4ax.com...
    > Na A2 już budują bramki. Jeden komplet między węzłem Piątek a Stryków,
    > drugi na samym zjeździe w Strykowie, przed rondem. Ja często ze
    > Zgierza jadę właśnie A2 do Strykowa. Po wprowadzeniu opłat cienko to
    > widzę.

    Na tak krótkim odcinku 2 skupiska bramek ??

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2010-06-16 09:13:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:78tf169oum9s35gtn6piig8thc4jl3n0hp@4ax.com...
    >>
    > Na tak krótkim odcinku 2 skupiska bramek ??

    Tam bramki mają być na zjazdach, więc na każdym węźle będą.

  • 17. Data: 2010-06-16 09:58:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Tam bramki mają być na zjazdach, więc na każdym węźle będą.

    Maxymalnie mnie to w..rwia już nie będę miał gdzie sprawdzać czy mi coś
    nie bije podczas jazdy. Ta autostrada to jedyny prosty kawałek
    niezniszczonej drogi w okolicy.

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-06-16 11:37:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Maxymalnie mnie to w..rwia już nie będę miał gdzie sprawdzać czy
    > mi coś nie bije podczas jazdy. Ta autostrada to jedyny prosty
    > kawałek niezniszczonej drogi w okolicy.

    Ale jesli to bedzie zrobione "po wlosku", to autostrada bedzie
    niezaklocona, a bramki na zjazdach/wjazdach sa niejako "obok".

    Tylko w okolicach rozjazdu bedzie i tak ograniczenie do 100 :-)

    J.

  • 19. Data: 2010-06-16 11:39:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesli to bedzie zrobione "po wlosku", to autostrada bedzie
    > niezaklocona, a bramki na zjazdach/wjazdach sa niejako "obok".

    Dokładnie tak to wygląda.

  • 20. Data: 2010-06-16 12:35:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jimiasty pisze:

> [...]
    > lekko w te, raz wewte, no chyba ze wziasc pod uwage "slimaki" na wezlach.

    GOP to wiele miast tak jakby bylo jednym
    (tu nie ma wioch jak w centrum czy na polnocy)
    Chcac przejechac np. z Gliwic do K-c - jedziesz A4 - dokladnie okrazasz
    dolna czesc GOP
    IMHO srednicowka pelni funkcje glownej arterie przez GOP - czyli
    dokladnie to samo co ring (w polskim brzmieniu: "obwodnica") -
    wyprowadzenia ruchu z drog lokalnych w samym centrum + ruch tranzytowy

    --
    pozdr
    Adam (AL)