  • 1. Data: 2011-03-17 11:07:40
    Temat: [PRESS] Olej napędowy droższy od benzyny
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/orlen-c
    eny-oleju-napedowego-wyzsze-niz-benzyny,1610561,415

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2011-03-17 11:55:38
    Temat: Re: [PRESS] Olej napędowy droższy od benzyny
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J_K_K wrote:

    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/orlen-c
    eny-oleju-napedowe
    > go-wyzsze-niz-benzyny,1610561,415
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Na zachodzie to norma.

    Zresztą latem olej potanieje, bo spadnie zapotrzebowanie na ogrzewanie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-03-17 13:06:15
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-17 11:55:38 Massai

    > Zresztą latem olej potanieje, bo spadnie
    > zapotrzebowanie na ogrzewanie.

    Ale ruszą traktory i kombajny. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 4. Data: 2011-03-17 16:01:56
    Temat: Re: Olej napędowy droższy od benzyny
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 17 Mar, 11:55, "Massai" <t...@w...pl> wrote:
    > Zresztą latem olej potanieje, bo spadnie zapotrzebowanie na ogrzewanie.

    Nic nie potanieje. Daję głowę, że w okresie wakacyjnym 5pln będzie już
    tylko miłym wspomnieniem przy 6pln, o ON już nawet nie będę wspominać.

    Co za popierdolony kraj... rzygać się chce.

  • 5. Data: 2011-03-17 16:10:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-17 11:55, Massai pisze:

    > Na zachodzie to norma.

    Na jakim zachodzie?
    Bo tak przegladam z ciekawosci ceny i wiekszosc ma jednak tak, ze to
    benzyna jest drozsza.

    > Zresztą latem olej potanieje, bo spadnie zapotrzebowanie na ogrzewanie.

    Oby.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2011-03-17 20:57:27
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    <Nic nie potanieje. Daję głowę, że w okresie wakacyjnym 5pln będzie już
    <tylko miłym wspomnieniem przy 6pln, o ON już nawet nie będę wspominać.

    <Co za popierdolony kraj... rzygać się chce.

    To wynieś się za zachodnią granicę....tam ON jest po 1,484 EURo a LPG po
    0,809 EURo za litr...

  • 7. Data: 2011-03-17 21:58:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-17 20:57, Roman pisze:
> [...]
    >
    > <Co za popierdolony kraj... rzygać się chce.
    >
    > To wynieś się za zachodnią granicę....tam ON jest po 1,484 EURo a LPG po

    Teraz sobie policz ile ON kupisz za 2000 Euro, które zarobisz, a ile u
    nas kupisz po 5zł przy zarobkach 2000zł.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2011-03-18 09:13:17
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 17 Mar, 20:57, "Roman" <g...@w...pl> wrote:
    > <Nic nie potanieje. Daj g ow , e w okresie wakacyjnym 5pln b dzie ju
    > <tylko mi ym wspomnieniem przy 6pln, o ON ju nawet nie b d wspomina .
    >
    > <Co za popierdolony kraj... rzyga si chce.
    >
    > To wynie si za zachodni granic ....tam ON jest po 1,484 EURo a LPG po
    > 0,809 EURo za litr...

    jak będę miał lepiej płatną pracę ? natychmiast !

  • 9. Data: 2011-03-18 13:25:09
    Temat: Re: Olej napedowy dro?szy od benzyny
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał

    > To wynie si za zachodni granic ....tam ON jest po 1,484 EURo a LPG po
    > 0,809 EURo za litr...

    > jak będę miał lepiej płatną pracę ? natychmiast !

    Nie czekaj na lepszą pracę, bo nie będzie. Przeflancuj się od razu.

    ZK

  • 10. Data: 2011-03-18 13:43:50
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-17 16:10, Karolek pisze:

    > Na jakim zachodzie?
    > Bo tak przegladam z ciekawosci ceny i wiekszosc ma jednak tak, ze to
    > benzyna jest drozsza.

    Tu macie porównanie cen średnich ON i PB w Europie:
    http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynki-zag
    raniczne/stacje-paliw-europa
    pozdrawiam

    Oskar Wilde