  • 1. Data: 2010-07-22 19:37:17
    Temat: Re: [PRESS] Nie ma to jak kręcić (Koralowe) lody ;-)
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    news:i2cbu8$qll$1@speranza.aioe.org...
    > http://www.gazetakrakowska.pl/nsacz/285310,nowy-sacz
    -krolewskie-limuzyny-lodowych-braci-koral,id,t.html

    Ciekawe czy maja klimatyzacje automatyczna czy zwykla ?

  • 2. Data: 2010-07-23 19:58:23
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Damian [eX]" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    -krolewskie-limuzyny-lodowych-braci-koral,id,t.html

    > Ciekawe czy maja klimatyzacje automatyczna czy zwykla ?

    Nie, nie. Ciekawsze jest czy maja fabryczna instalacje LPG :)

  • 3. Data: 2010-07-24 17:58:53
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Damian [eX]" <2...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy maja klimatyzacje automatyczna czy zwykla ?

    Zenujacy artykul... ale jaka gazeta takie artykuly.

    Tatus tej maszkary moglby jej zasponsorowac jakas klinike chirurgii
    plastycznej zamiast sobie takie pakudne wozidla kupowac... A te garnitury
    chyba wysylkowo u Brioni kupuja ;)

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-07-25 00:04:42
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    W dniu 2010-07-22 19:37, Damian [eX] pisze:
    > Użytkownik "J_K_K"<J...@i...fm> napisał w wiadomości
    -krolewskie-limuzyny-lodowych-braci-koral,id,t.html

    > Ciekawe czy maja klimatyzacje automatyczna czy zwykla ?

    A ja raz jedyny w zyciu kupilem lody Koral i wiecej nie kupie.
    Jakbym jadl rozpuszczony w mleku cukier :-(
    Samego smaku tych lodow prawie nie bylo.

    Ale szanuje i mam resprekt przed takimi ludzmi.
    Osiagneli bardzo duzo wlasna praca, pomyslem i szczesciem troche pewnie tez.
    Placa w Polsce podatki, daja prace swoim pracownikom i dostawcom.
    Wielka sprawa.

    Jednak takie lansowanie i pokazywanie sie z rodzina na tle rollsow to
    troche dla mnie zenula. Widac powiedzenie, ze garnitur lezy dobrze
    dopiero w 3 pokoleniu znikad sie nie wzielo. Poza tym szkodza sobie i
    swojej firmie. Takie epatowanie bogactwem zniecheca ludzi po prostu.
    Z roznych powodow. Z zazdrosci, z zazenowania, z innych powodow.

    Na drugim biegunie jest wlasciciel Black Red White.
    Nie ma nawet jego zdjecia! :)
    To jest dziwak:
    http://www.polityka.pl/rynek/ludzie/274354,1,najbard
    ziej-tajemniczy-polski-milioner-wlasciciel-black-red
    -white.read

    Cos jak rodzina i wlasciciele Mars Inc. (tych od snickerska, marsa,
    milky way czy whiskasa :) O nich tez niewiele wiadomo

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 5. Data: 2010-07-25 00:52:43
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "topek" <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o

    napisał w wiadomości news:4c4b6384$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > w 3 pokoleniu znikad sie nie wzielo. Poza tym szkodza sobie i swojej
    > firmie. Takie epatowanie bogactwem zniecheca ludzi po prostu.

    Garnitur w trzecim, a frak w siódmym ;-)

    Dodac należy, że mają już po maybachu (dwuletni i trzyletni mniej więcej) i
    żółte lamborghini (o drobiażdżkach w rodzaju kilku porsche nie wspominam).
    Ale szczytem buractwa jest dom, który postawił jeden z braci w Nowym Sączu -
    pomijam już kontrowersyjną "linię architektoniczną" bo dom wygląda jak
    nowoczesna fabryka aluminium, ma maleńki ogród (bo działka jednak niewielka
    jak na taką rezydencję), to całości obrazu dopełniają palmy w doniczkach na
    tarasach i złocone lwy oraz niedźwiedzie przed wejściem. Takie dość
    szokujące połączenie nowoczesnej (połowa lat dziewięćdziesiątych mniej
    więcej) technologii szkło-i-aluminium z mini angielskim ogrodem (prawie
    osiemnastowiecznym) z paroma ozdobnikami z Miami (palmy) oraz elementami
    zdobniczymi o charakterze zoologicznym - wykonanie jak krasnale ogrodowe u
    naszych enerdowskich sąsiadów. I nie, nie przemawia przeze mnie zazdrość,
    choc nie jestem zamożny, to do biednych też nie należę, ale mamy paru
    milionerów (Kluska, Florek czyli Optimus i Fakro), którzy jednak
    powstrzymali się przed takimi eksperymentami w centrum miasta. Ale do tego
    trzeba mieć minimum klasy.
    Koral kupił sobie także górę pod Nowym Sączem, na jej szczycie postawił coś
    w rodzaju dwóch zamków (po kilka tys. m2), do których prowadzi droga z
    podgrzewanym asfaltem, a w połowie góry "czworaki" dla służby kryte
    strzechą. Góra ta nie dziwi i nie szokuje jednakże tak bardzo jak
    dom-dziwoląg w centrum miasta, dom miał w zamyśle wzbudzać zachwyt, podziw i
    zazdrość, wzbudza jednak głównie politowanie, takie połączenie krzywego
    biurowca ze złotymi zwierzakami przy wejściu.
    Tu hacjenda na mini działce w trakcie budowy:
    http://images21.fotosik.pl/97/4f463fe9dc14c9c5.jpg
    http://images21.fotosik.pl/97/9cac0d7cdd474728.jpg
    http://loisandpeter.pinger.pl/m/876531

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-07-25 10:42:52
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 00:52:43 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    wrote:

    >http://loisandpeter.pinger.pl/m/876531

    Żyrandol na balkonie mnie rozwalił :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2010-07-25 11:26:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 10:42:52 +0200, jerzu wrote:
    >On Sun, 25 Jul 2010 00:52:43 +0200, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    >
    >Żyrandol na balkonie mnie rozwalił :))

    Zalezy jaki balkon - ten wyglada na nieduzy, ale oswietlony taras to
    nieglupi pomysl .. pod warunkiem ze jeszsze ma moskitiery :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-07-25 12:13:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 00:04:42 +0200, topek wrote:
    >A ja raz jedyny w zyciu kupilem lody Koral i wiecej nie kupie.
    >Jakbym jadl rozpuszczony w mleku cukier :-(
    >Samego smaku tych lodow prawie nie bylo.

    Ale o jakim smaku kupiles - toffi ? :-)

> [...]
    >swojej firmie. Takie epatowanie bogactwem zniecheca ludzi po prostu.
    >Z roznych powodow. Z zazdrosci, z zazenowania, z innych powodow.

    Bo to amerykanskie - musi dobre lody, skoro wlasciciel takim wozkiem
    jezdzi :-) A przy okazji zobacz jaka darmowa reklama - cho akurat tu
    mysle ze drogo wyszlo.
    Ale moze rollsy spelniaja wzor Lisaka i daje sie Vat odliczyc :-)

    A moze po prostu musieli komus udowodnic na co ich stac.

> [...]
    >http://www.polityka.pl/rynek/ludzie/274354,1,najbar
    dziej-tajemniczy-polski-milioner-wlasciciel-black-re

    Eee tam dziwak.
    Dziwak to z niego wyjdzie dopiero jak go prokurator zamknie :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-07-25 13:57:28
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:u7un46ljskngek5pka20iqmp7q3ii3lnup@4ax.com...

    > Żyrandol na balkonie mnie rozwalił :))

    Żyrandol to "pikuś", złote lwy przed wejściem robią wrażenie ;-) Ale
    niestety nie namierzyłem ich zdjęcia w necie ;-(

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2010-07-25 17:44:14
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    wrote:

> [...]
    > jak na taką rezydencję), to całości obrazu dopełniają palmy w doniczkach na
    > tarasach i złocone lwy oraz niedźwiedzie przed wejściem.

    To się nazywa ,,na bogato'', bo nawet pod eklektyzm ciężko to
    podciągnąć ;))

    r.