  • Data: 2010-10-20 20:43:45
    Temat: Re: [PRESS] Kolizja / wypadek i wynajęcie auta z OC sprawcy
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-18 21:23, kogutek pisze:
    > Zrób stłuczkę po kielichu. Zobaczysz czy działa tak jak Ci się wydaje.

    Albo uciekając po napadzie na bank.
    O tym że firmy ubezpieczeniowe nie odpowiadają za szkody wyrządzone w
    czasie dokonywania przestępstw lub pod wpływem alkoholu czy narkotyków
    (w sumie też przestępstwo) to wiadomo, ale tutaj padły postulaty, żeby
    odpowiedzialność spadała na sprawcę wypadku praktycznie w każdej
    sytuacji. Rozumiem że wnioskodawcy są kierowcami doskonałymi, którzy nie
    popełniają błędów i nigdy nie spowodują wypadku. Ja - choć nigdy żadnego
    wypadku nie miałem - taki pewny siebie nie jestem i wolę płacić normalną
    stawkę OC i mieć normalną ochronę na wypadek spowodowania... wypadku :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM