  • 21. Data: 2010-03-30 19:56:21
    Temat: Re: [PRESS] Kierowca wlókł ofiarę pod tirem - matka nie żyje, córka w szpitalu
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > A tak samo jak starsza kobiecina, którą przepuszczałem na pasach, a
    > jakiś palant o mało jej nie zabił. Kobieta odskoczyła w ostanim
    > momencie, a palan zatrzymał się jakieś 2-3m za pasami.

    Tir jest nieco większy, nieco głośniejszy, jedzie nieco wolniej, młoda
    kobieta ma trochę lepszy wzrok i słuch niż starsza, no a tak poza tym to
    wszystko się "zgadza".

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-03-30 19:57:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Przypatrz się dokładniej na przejścuiach ilu kierowców zatrzymuje się
    > udzielając pierwszeństwa pieszym.

    Pieszy, gdy jest jeszcze na chodniku, nie ma żadnego pierwszeństwa.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-03-30 19:59:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Przyznam się szczerze, że te Twoje wspomnienia z podstawówki bledną przy
    > tym, co policja była łaskawa ustalić:

    Ale jaki to ma związek? Zachowanie kierowcy to jedno (którego zresztą tak
    naprawdę nie znamy), zachowanie pieszych to drugie.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-30 20:06:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:
    (...)
    > Ale jaki to ma związek?

    Zasadniczy.

    > Zachowanie kierowcy to jedno (którego zresztą tak naprawdę nie znamy),
    > zachowanie pieszych to drugie.

    Oczywiście, przecież ci głupi piesi sami wchodzą pod koła na pasach.
    Nie uczyli na kursie, co należy robić przed pasami? Przejedź się do
    tego Żyrardowa i obejrzyj sobie przejście. Widoczne z daleka.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 25. Data: 2010-03-30 20:15:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 30 Mar 2010 19:17:39 +0200, to napisał(a):

    > pogadankę z polucjantem, który wtedy wiele razy podkreślał konieczność
    > upewnienia się, czy nic nie jedzie, nawet w sytuacji gdy jako piesi mamy
    > pierwszeństwo. Niestety, jak widzę, drogowe odmóżdżenie postępuje.

    To może trochę szacunku dla osoby, która próbowała Ci wbić do głowy
    podstawy bezpieczeństwa na drodze?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2010-03-30 20:27:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Oczywiście, przecież ci głupi piesi sami wchodzą pod koła na pasach.

    Bardzo często tak się dzieje, czy w tym przypadku też? Nie wiem.

    > Nie uczyli na kursie, co należy robić przed pasami?

    Ale ja nie o to pytam!

    > Przejedź się do tego
    > Żyrardowa i obejrzyj sobie przejście. Widoczne z daleka.

    Więc tir też jest widoczny z daleka. Jak można pod niego tak po prostu
    wejść?

    --
    cokolwiek

  • 27. Data: 2010-03-30 20:29:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    Borys Pogoreło wrote:

    > To może trochę szacunku dla osoby, która próbowała Ci wbić do głowy
    > podstawy bezpieczeństwa na drodze?

    Gdzie tu widzisz brak szacunku, który akurat do tego konkretnego
    policjanta mam? Co do instytucji jako takiej, to o szacunek naprawdę
    trudno, patrząc na jej działania.

    --
    cokolwiek

  • 28. Data: 2010-03-30 20:37:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4bb23b45$1@news.home.net.pl>:

    > Tir jest nieco większy, nieco głośniejszy, jedzie nieco wolniej, młoda
    > kobieta ma trochę lepszy wzrok i słuch niż starsza, no a tak poza tym to
    > wszystko się "zgadza".

    Tak, wszystko się zgadza -- tylko skąd anonim 'to' wie, że Plumpi nie
    kierował tirem, że "starsza kobiecina" w opisie Plumpiego, to nie jurna
    szesnastolatka?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 29. Data: 2010-03-30 20:38:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > Bardzo często tak się dzieje,

    To dość częsta opinia wśród części kierowców. Śmiem twierdzić, że
    piesi robią to raczej rzadko i długo czekają, aż ktoś ich łaskawie
    przepuści na pasach.

    > czy w tym przypadku też? Nie wiem.

    A co wiesz?

    > Ale ja nie o to pytam!

    Póki co, doszukujesz się winy pieszych, ignorując obowiązki kierowcy.

    > Więc tir też jest widoczny z daleka. Jak można pod niego tak po prostu
    > wejść?

    Nieistotne. Przejedź sie tam i spróbuj przejść przez te pasy. Wtedy
    pogadamy.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 30. Data: 2010-03-30 20:52:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Póki co, doszukujesz się winy pieszych, ignorując obowiązki kierowcy.

    Bzdura, ja w ogóle nie piszę o winie, bo nie da się o niej przesądzić na
    podstawie informacji prasowych. Po prostu ciekawi mnie, jak można wejść
    pod tira mając sprawny wzrok i słuch.

    --
    cokolwiek