  • 11. Data: 2011-08-10 08:48:48
    Temat: Re: [PR] Tragiczny bilans większych uprawnień dla cyklistów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:

    > Ogólnie są wakacje - takie rzeczy widzę na co dzień nie tylko w wykonaniu
    > rowerzystów, a wszystkich kierujących.
    > Po drogach kręci się wielu turystów, ludzi zamulonych upałem,

    Przeniosłeś się w czasie, czy o jakims innym kraju mówisz?

  • 12. Data: 2011-08-10 18:23:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 23:58:34 +0200, krzysiek
    <x...@c...barg.cy_ROT13_invalid> said:

    > "Redaktorzy z ,,Rzepy" nie zauważyli, że prawdziwą przyczyną większej
    > liczby wypadków była najprawdopodobniej lepsza niż w ubiegłym roku
    > pogoda."

    Trzeba być kompletnym idiotą, by sugerować, że _przyczyną_ wypadków
    jest _pogoda_.
    Słońce topi rowery, a deszcz rozpuszcza opony? ;>>>

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-08-10 21:15:47
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-10 18:23, Bydlę pisze:

    > Trzeba być kompletnym idiotą, by sugerować, że _przyczyną_ wypadków jest
    > _pogoda_.
    > Słońce topi rowery, a deszcz rozpuszcza opony? ;>>>

    Cóż, jeśli nie potrafisz znaleźć związku między lepszą pogodą i większą
    liczbą jeżdżących rowerzystów, co zwiększa statystyki wypadków, albo np.
    mglistą i deszczową pogodą i większą liczbą wypadków samochodowych...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nigdy nie mogę wyjść ze zdumienia, gdy myślę,

  • 14. Data: 2011-08-10 22:56:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-10 21:15:47 +0200, solar <s...@o...pl> said:

    > yczyną_ wypadków jest
    >
    > Cóż, jeśli nie potrafisz znaleźć związku mi ędzy lepszą pogodą

    STOP!

    Twierdzę, że trzeba być IDIOTĄ, by napisać (jak to było zacytowane), że
    PRZYCZYNĄ wypadku była POGODA.

    Twierdzisz, że nie mam racji?
    To opisz, jak powoduje wypadek lekkie zachurzenie, jak słońce, jak
    śnieg, jak spore zachmurzenie, jak przelotne opady, a jak deszcz.
    Ale nie opisuj jak ktoś spowodował wypadek, tylko jak POGODA go
    (wypadek) spowodowała.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-08-11 09:58:47
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > W ciągu miesiąca wzrosła liczba wypadków z udziałem rowerzystów. Więcej
    > jest rannych i zabitych w zdarzeniach z winy cyklistów.
    Kiedy ponad miesiąc temu pisałem, że powiększy się na cmentarzu alejka tych,
    którzy mieli pierwszeństwo to mnie wyśmiano.
    Smutna ignorancja.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl/

  • 17. Data: 2011-08-11 09:58:48
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 16. Data: 2011-08-11 09:58:48
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 18. Data: 2011-08-11 15:41:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-08-10 22:56, Bydlę pisze:

> [...]
    zachmurzenie, jak przelotne opady, a jak deszcz.
    > Ale nie opisuj jak ktoś spowodował wypadek, tylko jak POGODA go (wypadek)

    No zwyczajnie: pokrywa chmur przerzedziła się, przez co większa liczba fotonów wpadła
    na siatkówkę
    oka rowerzysty, poszły impulsy do kory, tam się chwilę pokotłowało a następnie
    wygenerowały się
    sygnały do mięśni, dzięki którym zaniosło rowerzystę na drogę.
    A tak w ogóle to wszystko zaczęło się od big bangu - prawdopodobnie...

  • 19. Data: 2011-08-11 21:53:22
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2011-08-10 22:56, Bydlę pisze:

    > STOP!
    >
    > Twierdzę, że trzeba być IDIOTĄ, by napisać (jak to było zacytowane), że
    > PRZYCZYNĄ wypadku była POGODA.

    Ja tam przeczytałem, że "dobra pogoda była przyczyną większej ilości
    wypadków z udziałem rowerzystów", a nie "dobra pogoda była przyczyną
    wypadku". I nic mnie nie razi w takim sformułowaniu.
    Z drugiej strony, słyszy się często, że zła pogoda (gołoledź, mgła czy
    co tam) była przyczyną wypadku. I to też mnie nie razi.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg

  • 20. Data: 2011-08-12 15:20:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-11 15:41:08 +0200, Jakub Witkowski

    :-)))

    --
    Bydlę