  • 121. Data: 2019-10-04 21:00:41
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/10/2019 20:46, slawek wrote:
    > No to taka ciekawostka: jaki bug jest opisany w Lalce?

    No to taka ciekawostka: co ma Algol do Pascala w tym wątku? Robisz
    konkurs na najładniej wypudorwanego trupa?

  • 122. Data: 2019-10-04 21:16:25
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/10/2019 21:10, slawek wrote:
> [...]
    w unit testach, przynajmniej u mnie i zaryzykuje że w każdym poważniejszym
    programowaniu.
    > Coverage 99%?

    W takiej funkcji? Poza przypadkiem f(2,2) wyłapie go każdy inny test.

    > No, no.

    Zadziwiające, nie?

    > Tyle że są takie problemy że nie ma jak
    > robić unit testów.

    Tylko że to nie ten problem.

    > Nie wiadomo ile powinno wyjść.

    To może nie warto pisać programów. Dobrze płacą ostatnio hodowcom
    pietruszki.

  • 123. Data: 2019-10-04 21:26:46
    Od: g...@g...com

    > Nie wątpie. Wysoki poziom programowania zawsze uzyskuje się tylko w ASM.

    Dyskusja, jak widzę, na wysokim poziomie przedszkolaków.

  • 124. Data: 2019-10-04 21:46:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/10/2019 21:26, g...@g...com wrote:
    > Dyskusja, jak widzę, na wysokim poziomie przedszkolaków.

    Zgadza się, też uważam że opinie z gatunku wpaść, opierdolić i trzasnąć
    drzwiami były by zdecydowanie bardziej konstruktywne.

  • 125. Data: 2019-10-04 21:49:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/10/2019 21:46, slawek wrote:
    > Niestety nie. Uprawa roli się nie opłaca. Hodowla? Też nie.
    > Powielasz mity, brak ci wiedzy.

    https://finanse.wp.pl/pietruszka-pozwoli-ci-zarobic-
    setki-tysiecy-zl-zobacz-jak-zostac-jej-krolem-640070
    5253349505a

    Zastanów się jednak czy nie warto. Skoro pisanie unit testów dla
    jednolinijkowca okazało się byc jakimś przykładem kłopotów weryfikacji
    softu to możesz się sprawdzić w innej branży.

  • 126. Data: 2019-10-04 21:59:33
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 4 października 2019 21:46:53 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Zgadza się, też uważam że opinie z gatunku wpaść, opierdolić i trzasnąć
    > drzwiami były by zdecydowanie bardziej konstruktywne.

    Może po prostu nie mówić, jak się nie ma nic do powiedzenia.

  • 127. Data: 2019-10-04 22:59:32
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/10/2019 21:59, g...@g...com wrote:
    > Może po prostu nie mówić, jak się nie ma nic do powiedzenia.

    Zgadza się, też uważam że wejście, powiedzenie że nic nie macie do
    powiedzenia i trzaśnięcie drzwiami było by zdecydowanie bardziej
    konstruktywne.

  • 128. Data: 2019-10-04 23:05:26
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 4 października 2019 22:59:36 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Zgadza się, też uważam że wejście, powiedzenie że nic nie macie do
    > powiedzenia i trzaśnięcie drzwiami było by zdecydowanie bardziej
    > konstruktywne.

    W takim razie zrób to.

  • 129. Data: 2019-10-04 23:11:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/10/2019 23:05, g...@g...com wrote:
    > W takim razie zrób to.

    Napisałeś 3 posty i nie powiedziałeś nic konstruktywnego. Nie wydaje mi
    się to sensowne i nie zamierzam tej żałosnej metody "dyskusji" stosować.
    Tak że tego ...

  • 130. Data: 2019-10-04 23:20:33
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 4 października 2019 23:11:39 UTC+2 użytkownik heby napisał:

    > Napisałeś 3 posty i nie powiedziałeś nic konstruktywnego.

    Tzn. masz na myśli to, że tylko 3?
    Fakt, brakuje mi trochę do średniej.

    To może powklejam linki do artykułów o uprawie pietruszki.

    > Nie wydaje mi
    > się to sensowne i nie zamierzam tej żałosnej metody "dyskusji" stosować.

    Czyli zamierzasz dalej mówić, nie mając nic do powiedzenia?
    W porządku, Twoja sprawa.