  • Data: 2019-10-06 13:48:20
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 06 Oct 2019 13:35:57 +0200, AK wrote:
    > To iteracyjne podejscie oczywicie u mnie tez wystepuje (niekiedy zbyt
    > dlugie - jestem perfekcjonista - zeby nie bylo - to - poza assemblerem;)
    > - jednak dzis wada).

    Niestety. A potem mamy na komputerach co mamy. :)
    Dzisiejszy hardware to błogosławieństwo i przekleństwo jednocześnie.

    > Jednak zostalo mi jeszze z dyzych maszyn (gdzie kompilacja byla max raz
    > na tydzien) "pisanie" programu w glowie.

    A to swoją drogą - często zdarza mi się w ogóle nie kompilować niczego aż
    do momentu (czasem po kilkunastu dniach pisania) kiedy "wydaje mi się",
    że program jest gotowy, przynajmniej w swojej jakiejś prototypowej
    wersji. Ale to nie zmienia faktu że sam proces tworzenia pozostaje
    iteracyjny. Wiem, że istnieją ludzie potrafiący wszystko sobie
    przygotować w głowie, a potem tylko "rzucić" to na papier. Ja takim
    geniuszem nie jestem, muszę walczyć z własnymi ograniczeniami.

    Mateusz