  • Data: 2011-11-28 23:07:16
    Temat: Re: POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/28/2011 11:00 PM, scobowski wrote:

    > WeźPan, k*wa!
    > Jakby mało mi było wiecznie zamkniętych przejazdów na Kopaninie i na
    > Plewiskach (czemu tam k!wa nie ma wiaduktów???), zamkniętej
    > Grunwaldzkiej i Przybyszewskiego... Jeszcze mi na Głogowskiej cięzki
    > transport k!wa! potrzebny.
    >
    > Oby do sierpnia.. oby..

    Przecież po tym całym Euro, to cała Polska stanie w pizdu.
    Nic nie będzie się działo przez najbliższe 20 lat. To co
    zbudowali, to zaraz będzie zamykane, bo się rozpadnie, albo
    postawią ograniczenia do 30 km/h. Pozostanie dużo niedokończonych
    inwestycji, które będą niszczały. Jak np. ślepy wiadukt na drodze
    z Łodzi do Piotrkowa, tam gdzie zaczyna się odcinek autostradowy.
    Stoi to tam już pewnie ze 30 lat.

    IMO ten sierpień niewiele zmieni.