  • Data: 2011-11-28 23:01:31
    Temat: Re: POZNAŃ - nadchodzi kataklizm
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-28 22:17, m...@i...pl pisze:
    > On 11/28/2011 10:05 PM, Kuba (aka cita) wrote:
    > Dla mnie to trochę chore. Jak jakiś wątek, albo post mnie wnerwia, to
    > nie czytam go. A bawienie się w jakieś KF? To trochę dziecinada. Czytam
    > tu dużo, ale aby się na kogoś obrażać i do KF'a całkowicie? Bez sensu.
    >
    > IMO to ludzie za mało dystansu mają do wszystkiego i wkurwiają się
    > zupełnie niepotrzebnie.

    A chujtam.
    Weź zrozum, że przeciętnego zjadacza salcesonu wkurwia, jak sie ktoś
    najpierw żali i spuszcza, że mu zbój zajechał - kiedy miesiąc wcześniej
    widziało sie filmiki jak się-żalący chwalił sie wyjazdem na
    Niestachowską albo wyjazdem spod Plazy.

    A ja mogę tak dopiero, jak się zrobi taka pogoda, jak tydzień temu ;<
    (bo koników <200, niutkóe tylko ciut więcej, sl-ka to nie jest). A jak
    już mi sie zdarzy - to po nocy, gdy ruchu nie ma. A czemu nie w
    szczycie? Ano, bo mnie (tz nie mnie, tylko takiego takiego zjadacza ;)
    OFC!) nie stać na obicie, kiedy się własnymi łapami furkę łata i składa.
    Generalnie: tEMpe, nadziane HÓje ;), a jam Polak sztandarowy: mały i
    zawistny ;)
    Dalej się dziwisz KFom? ;-)

    BTW: to kto na SPOT w POznan*iu ? :D