  • 1. Data: 2014-11-09 15:47:18
    Temat: POZNAN
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Gdzieś na necie piszą, że w Poznaniu ma się niedługo (pewnie
    w ciągu 2 lat) rozpocząć budowa węzła Naramowicka/Lechicka.

    Wujek google nawet pokazuje plany/mapy/wizualizacje/makiety.

    Zastanawiam się nad taką rzeczą. Jeśli obecnie Naramowicka
    w godzinach rannych bywa zakorkowana od przejazdu kolejowego
    to jak ONI sobie to wyobrażają? Ma ktoś jakiż pomysł jak to
    będzie zorganizowane?

  • 2. Data: 2014-11-09 17:59:57
    Temat: Re: POZNAN
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrims m...@i...pl ...

> [...]
    > w godzinach rannych bywa zakorkowana od przejazdu kolejowego
    > to jak ONI sobie to wyobrażają? Ma ktoś jakiż pomysł jak to

    :)
    Jak ogłosili zamkniecie wildy to tez myslałem ze bedzie tragedia a na razie
    jest lepiej jak było :)

    Ale tak na serio - coś bedą musieli zrobić zeby nie staneło tam totalnie
    wszystko...
    Może do tego czasu obwodnica zachodnia bedzie otwarta w całosci i bedzie
    sie opłacało objechac?

  • 3. Data: 2014-11-11 21:48:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 09 Nov 2014 15:47:18 +0100, megrims napisał(a):
> [...]
    > w godzinach rannych bywa zakorkowana od przejazdu kolejowego
    > to jak ONI sobie to wyobrażają? Ma ktoś jakiż pomysł jak to

    Jak wszedzie ?
    Droge zamkna, a kierowcy dadza sobie rade :)

    Albo zorganizuja jakis objazd zastepczy.

    J.

  • 4. Data: 2014-11-11 22:01:11
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-11-11 21:48, J.F. pisze:

    > Jak wszedzie ?
    > Droge zamkna, a kierowcy dadza sobie rade :)
    >
    > Albo zorganizuja jakis objazd zastepczy.

    a potem ustawią tam zakaz i SM, która będzie kasować po 200...

    @

  • 5. Data: 2014-11-11 22:29:27
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 listopada 2014 15:47:19 UTC+1 użytkownik megrims napisał:
> [...]
    > w godzinach rannych bywa zakorkowana od przejazdu kolejowego
    > to jak ONI sobie to wyobrażają? Ma ktoś jakiż pomysł jak to

    Jak zaczną to przeprowadź się do Łodzi. W Łodzi akurat skończą przebudowę śródmieścia
    i budowę najnowocześniejszego dworca kolejowego w Europie. Same zalety. Centrum
    Polski. Do stolicy rzut beretem. Międzynarodowe lotnisko w granicach miasta. Jeszcze
    tanie nieruchomości.

  • 6. Data: 2014-11-12 21:58:58
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-11 o 22:29, k...@g...com pisze:

> [...]
    Centrum Polski. Do stolicy rzut beretem. Międzynarodowe lotnisko w granicach miasta.

    Ale niech zrobią obwodnice zachodnią.

  • 7. Data: 2014-11-13 17:04:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale niech zrobią obwodnice zachodnią.

    I wschodnią.

    Ale nie tragizowałbym tak z Naramowicką - Kaponiera wydawała się większym
    problemem, a w czasie remontów jeździ się lepiej niż przed remontem.
    Pewnie dlatego, że część ludzi zostawiła auto w domu.
    Z Naramowic też idzie puścić pociąg, jakby kto pomyślał.....

  • 8. Data: 2014-11-14 22:38:51
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 listopada 2014 21:58:58 UTC+1 użytkownik megrims napisał:

> [...]
    Centrum Polski. Do stolicy rzut beretem. Międzynarodowe lotnisko w granicach miasta.

    Pewno zrobią. Mają w planach wpompować w przeciągu sześciu lat w łódź 50 miliardów
    złotych.

  • 9. Data: 2014-11-14 22:46:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 13:38:51 -0800 (PST), k...@g...com
> [...]
    Jeszcze tanie nieruchomości.
    > Pewno zrobią. Mają w planach wpompować w przeciągu sześciu lat w łódź 50 miliardów

    Kto ma zamiar tyle wpompowac ? I czy on ma tyle pieniedzy ?

    Ale ... takie pompowanie w drogi oznacza ze je pozamykaja w celu
    naprawy/prze/roz/budowy :-)

    J.

  • 10. Data: 2014-11-14 23:40:03
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 listopada 2014 22:46:49 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Kto ma zamiar tyle wpompowac ? I czy on ma tyle pieniedzy ?
    >
    > Ale ... takie pompowanie w drogi oznacza ze je pozamykaja w celu

    Połowę Unia a drugą rząd, samorząd. Mają tyle pieniędzy. Jak by tyle w drogi
    wpakowali to w Łodzi były by pozłacane krawężniki. Cytat "Tzw. małe Expo, czyli
    International Expo, organizowane są pomiędzy wystawami światowymi. Mają tematykę
    zawężoną do jednego konkretnego problemu. Łódź miałaby się ubiegać o zorganizowanie
    International Expo w 2022/2023 roku, a tematem wystawy byłaby kompleksowa
    rewitalizacja obszarów miejskich." W tej chwili idą wyburzenia i remonty na skalę
    chyba nigdzie w Europie nie spotykaną. Żadne inne polskie miasto nie nadaje się na
    taką pokazówkę jak Łódź.