  • Data: 2004-01-22 19:09:13
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bup6jt$5hk$1@nemesis.news.tpi.pl> <a...@q...nu.pl> napisał(a):

    > Chodzilo mi raczej o wezly, nie lacza bezposrednie do serwerow z portalami i
    > sklepami. Podobna sytuacja jest teraz w pozmanie. Tepsa przyciela, ciezko
    > sie przebic przez wezel, ciezko wogole jakies dane sciagnac z serwera -
    > transfery po 200 bytes/sec - krotko mowiac : chcesz sprzedawac nie masz jak,
    > bo wezel jest tak zapchany ze do ciebie nikt sie nie moze dopchac..

    Chcesz sprzedawac, wykup lacze po normalnej cenie od innych operatorow
    gts,crowley,futuro (ble), tktelekom, netia, atman a nie 10Mb/s za 2950 zl.
    Ta cena jest chora. Owszem 2950 zl dla jednostek akademickich i
    do celow naukowych zgodze sie ale nie do zarabiania kasy na sieciach
    dotowanych z kieszeni podatnikow.

    Ogolnie moim zdaniem gdyby MANy nie pchaly po bramkach do TPNETu ruchu
    komercyjnego to przypuszczam, ze cale Pol34 cieszylo by sie z bardzo szerokiej
    bramki do tej sieci. Moim zdaniem TPSA to najbardziej kluje w oczy (portal
    o2.pl i inne tego typu).

    Popatrz na home.pl placi kase do GTS i nie narzeka.

    --
    Tomasz Paszkowski