  • Data: 2004-01-22 10:53:23
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <2...@s...zin.lublin.pl> Paweł Małachowski
    napisał(a):

    > Dla mnie bardziej wkurzające jest to, że sprzedadzą indywidualnemu
    > abonentowi ,,megabita'' za kilkaset zł i finansują mu wyjścia do
    > netu za pieniądze zdzierane od innych operatorów, a lokalny dostawca
    > osiedlowy ma problem by konkurować, bo płaci za tegoż megabita cztery
    > razy tyle.

    Ale dzięki TPSA kwitnie internet i rynki z nimi powiązane. TPSA dostarcza
    wszystkim poczynająć od portali , poprzez sklepy internetowe a koncząć
    na hosting providerach klientów i dlaczego nie miała by za to żądać pieniędzy ?
    Co jak co ale dynamika wzrostu polskiego internetu rośnie głównie dzięki TPSA
    i jej Neostradzie.

    Co do osiedlówek to zbierz od każdego z abonentów po 149 zł i przy
    odpowiedniej ilości osób będzie cię stać na konkurencyjną oferte.
    (np: 20 osób na 2MB/s Polpak-T, złe rozwiązanie ?) ?

    --
    Tomasz Paszkowski