  • 101. Data: 2010-05-25 09:10:27
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:htfm2g$196g$1@news.mm.pl...

    > Powod jest bardzo wazny.
    > Nazwalem Ciebie debilem, bo nim jestes (kazda Twoja wypowiedz to
    > potwierdza).

    Mocne słowa...

    > Ty zle sie o kims wyrazasz bo ma taki, a nie inny samochod.

    A o kim to się źle wyraziłem z powodu posiadania określonego auta?

    > Do tego myslisz, ze jak sie o kims zle wyrazisz nie uzywajac slow ogolnie
    > przyjetych za wulgaryzmy to nikogo to nie obraza, a sam reprezentujesz
    > wysoka kulture i inteligencje.
    > Na szczescie inteligentni ludzie wiedza co o takich osobnikach ja Ty
    > myslec.

    Aha.

    > Widzisz, nie forma jest wazna, a sens.
    > Ale wiem ze zbyt wiele od Ciebie wymagam.

    Forma zawsze jest ważna, to normalna lista dyskusyjna, a nie alt.dupa.pl. To
    właśnie, że forma przestaje być ważna, to jest problem większości forów
    internetowych.

    > Wylej swe madrosci w watku z ktorego uciekles, po tym jak nie udalo Ci sie
    > sprowadzic dyskusji na inny tor, a potem do absurdu.

    Ale ja już tam napisałem wszystko, co osoba zainteresowana powinna wiedzieć.
    A kopać się z koniem nie zamierzam - skoro nie rozumiesz prostych różnic w
    wytrzymałości materiałów, to dyskusja na ten temat chyba nie za bardzo ma
    sens.

    > Bo jak na razie kolekcjonujesz moje wypowiedzi wyrwane z kontekstu
    > probujac udowodnic, ze uzywam slow wulgarnych. Ameryki nie odkryles.

    Pod budkę z piwem pasowałbyś jak ulał.

    Jurand.

  • 102. Data: 2010-05-25 10:03:16
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    > Rozumiem, że wszyscy właściciele czystych aut mają kompleksy
    > bo jeżdżą czystymi autami? Rozumiem, że jeżdzenie brudnym
    > autem i uskutecznianie druciarstwa, to oznaka męskości?
    > Prawdziwi faceci to brudasy, a czyści to pedały i kompleksy?
    Nie. Chyba raczej chodzi o to, że problem mają Ci którym przeszkadzają
    brudne samochody innych. I muszą to im wypominać. Będzie mi się chciało umyć
    punto to sobie umyję. Problemu nie widzę. Miałem brudne światła, szyby? Coś
    nie działało? Jak Ci to tak bardzo przeszkadza to możesz mi je umyć. Mam
    punto bo chciałem mieć dodatkowe tanie, małe autko na dojazdy do pracy.
    Punto sprawdza się rewelacyjnie, ubezpieczenie tanie, pali niewiele, jak
    ukradną to nic wielkiego się nie stanie. Boli Cię to?
    Dobiję Cię. Seicento też bym nie pogardził.

    > Cyli TY jako PRAWDZIWY facet bez kompleksów myjesz
    > auto 2 x w roku. Gratulacje.
    Ja myję 6 do 10x i gitara. Dla Ciebie to już wiocha i plebs czy jeszcze nie?

    > W ciągu dnia z dystansu 60 m widzisz kierowce innego auta przez dwie
    > szyby na tyle dokładnie, że widzisz co robi? Sokole oko.
    A gdzie ja powiedziałem że facio siedział w samochodzie? Jakiś ludek szedł
    od dystrybutora do wejścia. Przejechałeś przed nim, to się facio odwrócił w
    Twoim kierunku i popukał w głowę.

    > Oczywiście to ja koloryzuje, a autor wątku, jest bardzo wiarygodny.
    > Pisałem, że również nie jest święty i prawda leży pośrodku, ale widzę,
    > że PMS wyrok wydało, bo to najprościej. Wyzwać od chujków.. to rozumiem
    > jest szczyt kultury.
    Wyzwałem Cię od chujków bo jak chujek się zachowałeś. Sytuacja oczywista,
    nie mogłeś znieść, że przed Tobą jedzie brudne punto. Docisnąłeś i
    przejechałeś bardzo blisko mojego przedniego zderzaka i tylnego kierowcy
    przed Tobą. Wszystko bez kierunku itp. Potem stanowczo zbyt szybko na stacji
    benzynowej (obok szkoła, dzieciaki itp.). Jakiś facet który Cię widział,
    pokazał Ci że jesteś baran.
    A ty cały czas że punto brudne, że nic się nie stało itp. itd. Masz problem
    i tyle. Traktujesz furę jako coś co Cię dowartościowuje i dlatego masz takie
    parcie na to żeby być z przodu. Tylko dlaczego przy tym ryzykujesz życiem
    innych ludzi?
    Człowieku, obudź się. Możesz kogoś zabić i nie widzisz problemu a płaczesz,
    że ktoś z tego powodu powiedział na Ciebie chujek?

    > U mnie w firmie reguilamin pracy mówi, ze komputery w firmie są do celów
    > służbowych i za takie rzeczy się wylatuje, bo to demotywujące dla reszty
    > zespołu.
    :) No to chujnia straszliwa. U nas jest zupełnie luźno. Robisz co chcesz,
    możesz wyjść z pracy na obiad, pograć w darta na firmowym sprzęcie. Jeśli
    ktoś jest nieefektywny wylatuje. Nigdy nie dzieje się tak dlatego, że ktoś
    napisał na grupę, zassał prywatną pocztę, przeczytał pudelka czu inne
    badziejstwo. Zasada jest prosta. Chcesz odpocząć, odpoczywaj! Odpracujesz
    jak nie będziesz zmęczony. Pójdzie Ci wtedy 2x szybciej. Jak się nie
    wyrabiasz i często zawodzisz zespół to dopiero wtedy pa pa. A jeśli u Ciebie
    jest tak jak mówisz to się nie dziwię, że niską samoocenę nadrabiasz
    zachowaniem na drodze.

    > Jak ja bym miał pisać o każdej sytuacji, gdzie widzę chamstwo na drodze,
    > to godzinę dziennie miał bym o czym pisać. Zresztą chamstwo to mnie
    > wali bo się przyzwyczaiłem, gdyż jest przewidywalne. A głupota nie.
    Jasne, masz setki przypadków gdzie oklejony furiat pokazuje Ci gdzie wg
    niego jest Twoje miejsce.
    O baranie i zachowaniu na drodze piszę po raz pierwszy. Bo po raz pierwszy
    miałem do czynienia z takim, który się okleił pokazując gdzie należy
    wyrażać opinię o jego zajebistych wyczynach.
    Co do głupoty to właśnie od siebie powinieneś zacząć.

    > Co tu wymyślać. jechałem jak jechałem i co z tego. Jak by była policja
    > to skończyło by się mandatem i koniec.
    Szkoda że widzisz tylko zagrożenie mandatem. Szkoda. Obyś nie musiał kiedyś
    patrzeć w oczy dziecka, którego swoim durnym zachowaniem pozbawisz
    ojca/matki. Zapłacisz mandat i uznasz, że nic się nie stało?

    > Każdy z nas na szczęście jest inny. Jedni jeżdżą BMW, inni fiatami
    > a jeszcze inni zmieniają auta co 2 miesiące. No i bardzo dobrze.
    > Gdyby wszyscy jeździli takimi samymi autami, to by było beznadziejne.
    Nie mogę się nie zgodzić. Mam jednak dziwne wrażenie, że gdyby na drodze
    było 100% megrimsów w BMW to mielibyśmy tam pole bitwy a pobocza zapełniły
    by się wrakami i krzyżami.

  • 103. Data: 2010-05-25 10:39:25
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Bartas_M5 pisze:
    > Sorry kolego.
    > Nie po to kupiłem BMW żeby jeździć jak kapelusz i żeby stać w korkach.

    marka posiadanego pojazdu nie zwalnia z myślenia i kultury jazdy o
    przestrzeganiu przepisów nie wspomnę.

    > BMW to filozofia i styl życia.

    Marka BMW traci przez debili którzy nie potrafią pojąć pewnych spraw

    Obliguje do pewnych zachowań na drodze.

    To czy inne auto nie obliguje do niczego, za kierownicą trzeba myśleć.

    > Ale nie każdy do tego dorósł i nie każdy to potrafi zrozumieć.

    Przepisy dotyczą każdego, nie ma wyjątków i podziału na auta.

    > Jak się przesiądziesz z Punto w prawdziwe auto, czyli BMW, to zrozumiesz
    > co mam na myśli.

    pierdolisz jak potłuczony :)

    --
    krzysiek82

  • 104. Data: 2010-05-25 17:06:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Mocne słowa...

    Tylko kretyn porownuje A6 ze starsza seria 3.

    > A o kim to się źle wyraziłem z powodu posiadania określonego auta?

    Wroc sie i przeczytaj.

    > Aha.

    Zagladnij do slownika skoro slow ci braknie.

    > Forma zawsze jest ważna, to normalna lista dyskusyjna, a nie
    > alt.dupa.pl. To właśnie, że forma przestaje być ważna, to jest problem
    > większości forów internetowych.

    Ty wolisz gowno w ladnym papierku, a ja wole smacznego cukierka w
    kiepskim opakowaniu.

> [...]
    > wiedzieć. A kopać się z koniem nie zamierzam - skoro nie rozumiesz
    > prostych różnic w wytrzymałości materiałów, to dyskusja na ten temat

    Z ta wytrzymaloscia materialow to trafiles... jak kula w plot :P

    > Pod budkę z piwem pasowałbyś jak ulał.

    Pytanie gdzie ty bys pasowal?
    Na salony? Handlarzyna bez szkoly co ma wysokie mniemanie o sobie? :P
    Zejdz na ziemie, odpowiedni samochod nie zrobi z ciebie inteligenta :>

    --
    Karolek

  • 105. Data: 2010-05-25 17:23:50
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Tylko kretyn porownuje A6 ze starsza seria 3.

    Nie ze starszą serią 3, tylko ze starszą serią 5 - tam też montowali TDS-y.
    Kierowałem się tą samą klasą samochodu i podobnymi wydatkami, jakie trzeba
    ponieść na zakup i doprowadzenie do kultury takiego samochodu.

    > Wroc sie i przeczytaj.

    Czytałem. Nie ma tam nigdzie słów typu "jesteś debilem, bo tak uważam", ani
    nic w tym rodzaju. Trochę się zapędzasz.

    > Zagladnij do slownika skoro slow ci braknie.

    Nie brakuje mi, o to się nie martw.

    > Ty wolisz gowno w ladnym papierku, a ja wole smacznego cukierka w kiepskim
    > opakowaniu.

    No to na razie podajesz gówno owinięte w papier toaletowy.

    > Z ta wytrzymaloscia materialow to trafiles... jak kula w plot :P

    Nie dziwi mnie to, że się z tym nie zgadzasz - pewien zasób wiedzy
    motoryzacyjnej, jaką posiadasz, już poznałem i podejrzewam, że wiele więcej
    się od Ciebie dowiedzieć nie można. Kiepski po prostu jesteś w te klocki.

    > Pytanie gdzie ty bys pasowal?
    > Na salony? Handlarzyna bez szkoly co ma wysokie mniemanie o sobie? :P
    > Zejdz na ziemie, odpowiedni samochod nie zrobi z ciebie inteligenta :>

    Dawno przestałem się rajcować samochodami, jakie dane mi było posiadać.

    Jurand.

  • 106. Data: 2010-05-25 17:54:38
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Nie ze starszą serią 3, tylko ze starszą serią 5 - tam też montowali
    > TDS-y. Kierowałem się tą samą klasą samochodu i podobnymi wydatkami,
    > jakie trzeba ponieść na zakup i doprowadzenie do kultury takiego samochodu.

    Loo matko, to jeszcze gorzej bo E34 jeszcze starsze jest :P
    A polka cenowa zupelnie inna.
    2 x E34 = A6 cenowo :>

    > Czytałem. Nie ma tam nigdzie słów typu "jesteś debilem, bo tak uważam",
    > ani nic w tym rodzaju. Trochę się zapędzasz.

    Nigdzie sie nie zapedzam.
    Przeczytaj swoje wypowiedzi o typowych uzytkownikach itp.

    > Nie brakuje mi, o to się nie martw.

    "Aha" :P

    > No to na razie podajesz gówno owinięte w papier toaletowy.

    Bo tobie to nie pasuje?
    Twoj problem.

> [...]
    > motoryzacyjnej, jaką posiadasz, już poznałem i podejrzewam, że wiele
    > więcej się od Ciebie dowiedzieć nie można. Kiepski po prostu jesteś w te

    Hihi :>
    Ale brniesz gamoniu...
    Jestem pewien, ze o wytrzymalosci materialow wiem wiecej niz ty :>

    > Dawno przestałem się rajcować samochodami, jakie dane mi było posiadać.

    Nie o rajcowanie chodzilo.
    Ale wielu juz tu takich pisalo tresci typu "nie kupie bmw bo jezdza nimi
    dresy" itp.
    Ty masz identyczna mentalnosc.

    --
    Karolek

  • 107. Data: 2010-05-25 19:32:44
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Srututu : Megrins
    1 : 0

    ;)

  • 108. Data: 2010-05-25 21:23:20
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 25 May 2010 19:32:44 +0200, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:
    > Srututu : Megrins
    > 1 : 0

    Przemek, uważaj, bo za chwilę każdy w BMW będzie do odstrzału
    ;)

    r.
    _____________

  • 109. Data: 2010-05-25 22:09:13
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Przemek, uważaj, bo za chwilę każdy w BMW będzie do odstrzału
    > ;)

    Od dawna tak jest, już się przyzwyczaiłem. Wczoraj oddałem E60. Tureckie
    rączki w zeszłym tygodniu F10 wyprodukowały, teraz musi dotrzeć do Polski.

  • 110. Data: 2010-05-25 22:44:01
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Loo matko, to jeszcze gorzej bo E34 jeszcze starsze jest :P

    Nie jest starsze. Można spokojnie kupić A6 w modelu C5 i E34 z tych samych
    roczników.

    > A polka cenowa zupelnie inna.
    > 2 x E34 = A6 cenowo :>

    Widzisz, nawet modeli A6 sobie nie pooglądałeś, a się wymądrzasz. Podawałem
    ceny w innym wątku.

    > Nigdzie sie nie zapedzam.
    > Przeczytaj swoje wypowiedzi o typowych uzytkownikach itp.

    Bo typowy użytkownik starego BMW to nie jest erudyta o wysokiej kulturze
    osobistej - co do tego drugiego doskonale wpasowujesz się w ten schemat.
    Typowy klient kupujący starsze BMW to jest dres, chcący sobie popalić gumę
    na zlocie aut tjuningowanych pod remizą. Niestety - taka wada marki. Trzeba
    zaakceptować.

    > Bo tobie to nie pasuje?

    No skoro Tobie pasuje, że bluzgasz jak menel... to nie mam pytań.

    > Twoj problem.

    To nie jest mój problem. Zdecydowanie nie mój.

    > Hihi :>
    > Ale brniesz gamoniu...
    > Jestem pewien, ze o wytrzymalosci materialow wiem wiecej niz ty :>

    No to teraz pięknie tutaj napisz, jaka jest wytrzymałość typowego stopu
    aluminium, a jaka typowego stopu żeliwa. Skoro jesteś takim asem z
    wytrzymałości materiałów. Poziom twej niewiedzy nie jest nawet już zabawny -
    zaczyna być żałosny.

    > Nie o rajcowanie chodzilo.
    > Ale wielu juz tu takich pisalo tresci typu "nie kupie bmw bo jezdza nimi
    > dresy" itp.

    No i słusznie pisało. Starymi BMW jeżdżą dresy. Taki urok, co zrobić.

    > Ty masz identyczna mentalnosc.

    Może po prostu szczerze mówię tak jak jest, a nie owijam w bawełnę.
    Natomiast dalekie to jest od szeregowania wszystkich w taki sposób, jak Ty
    myślisz.

    Jurand.