eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-24 08:12:20
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Srututu" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawi mnie, że nikt nie zauważył paru szczegółów w opisie
    > autora wątku: "przy znacznej różnicy prędkości" a następnie
    > "pełnym gazem przez stację benzynową" by na końcu
    > zauważyć "facio ... popukał się w głowę".
    Czego nie rozumiesz? Wytłumaczę.

    > Gdybym jechał cały czas na "pełnym gazie" to punto zostałoby
    > ponad 200 m z tyłu. Lornetkę miał, ze "facia" widział?
    Cały odcinek drogi, od skrzyżowania do skrzyżowania, od świateł do świateł
    ma 200-300m. Co ty baranie pitolisz?
    Tłumaczysz się jak dziecko.

    > Ten w tym punto święty nie jest co najwyżej sfrustrowany, że
    > ktoś go wyprzedził. No ale jak jedzie do pracy przed 8 rano,
    > a o 8:30 pisze posty na PMS, to nie dziwie się, że jeździ
    > punto. Jaka praca, taka płaca i takie auto.
    Dowartościowuj się dalej. Rasa panów, co?

    > oklejone C63 2009 21kkm GDA****
    > oklejone 535d 2007 58kkm PO*****
    Łał, normalnie wszscy Ci zazdroszczą. Gdzie się nie pojawisz to każdy wie że
    masz taaaaaaaaakie dłuuuuuuuugie fury.
    Niestety potwierdzasz stereotyp przyjeba w biemdablju. I pozostań w
    przekonaniu, że jesteś debeściak. Na bank tak jest.