eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMWRe: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-22 17:38:33
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-22 07:46, Shreek pisze:

    > No i...

    Ze ślepym o kolorach mam rozmawiać?

    Jak będę chciał jeździć grzecznie lewym pasem, to kupie
    sobie nową Corse 1.4, albo Getz'a.
    To dużo lepsze auto niż stare i brudne punto.

    Ciekawi mnie, że nikt nie zauważył paru szczegółów w opisie
    autora wątku: "przy znacznej różnicy prędkości" a następnie
    "pełnym gazem przez stację benzynową" by na końcu
    zauważyć "facio ... popukał się w głowę".

    Gdyby to punto jechało grzecznie (tak sugeruje pisząc o
    znacznej różnicy prędkości) to jak kierujący mógł zobaczyć,
    że "facio ... popukał się w głowę"?? Albo jechałem dużo
    grzeczniej niż sugeruje autor wątku, albo sam autor również
    wyprzedzał i jechał wykorzystując do maksimum możliwości
    swojego auta. Autor również musiał na "pełnym gazie" przejechać
    przez stacje benzynową. Siedział na zderzaku, więc musiał
    hamować.

    Gdybym jechał cały czas na "pełnym gazie" to punto zostałoby
    ponad 200 m z tyłu. Lornetkę miał, ze "facia" widział?

    Ten w tym punto święty nie jest co najwyżej sfrustrowany, że
    ktoś go wyprzedził. No ale jak jedzie do pracy przed 8 rano,
    a o 8:30 pisze posty na PMS, to nie dziwie się, że jeździ
    punto. Jaka praca, taka płaca i takie auto.

    I zakończmy ten wątek, bo do niczego nie prowadzi.
    Przepraszać nikogo nie będę, bo IMO nie mam za co.
    A do pandy się nie przesiądę, aby temu w punto zrobiło
    się lepiej.

    pozdrawiam
    oklejone C63 2009 21kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 58kkm PO*****