eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMWRe: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-22 22:33:19
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    megrims pisze:

    > I zakończmy ten wątek, bo do niczego nie prowadzi.
    > Przepraszać nikogo nie będę, bo IMO nie mam za co.
    > A do pandy się nie przesiądę, aby temu w punto zrobiło
    > się lepiej.

    Tego wątku wogóle nie trzeba było zaczynać.
    Ulice są pełne frustratów takich jak włascicele tego punto co chętnie by
    pojeżdzili czymś lepszym oraz młotków takich jak Ty, którym się wydaje,
    że jak mają mocniejszy samochód to już cały świat jest ich.
    Gościu się ekscytuje chamstwem na drodze, które widać na codzień i chyba
    trzeba się nudzić aby o tym pisać w necie. Niestety takie pokolenie...
    Ty się ekscytujesz filmikiem na którym ktoś siedzący z tyłu nakręcił
    materiał (z GPS'em na pierwszym planie) na którym kręcisz bączki - sorry
    ale takim samochodem to żadna sztuka.

    Ogólnie to żenada.

    --
    M.