    From: <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: POTRZEBNA OPINIA
    Date: Fri, 24 Sep 2010 22:20:00 -0500

    Michal -
    dziekuje dobry czlowieku za twoj poswiecony czas (widocznie masz go bardzo
    duzo) skoro zamiast pomoc innym wolisz poswiecic go na krytyke. Zycze ci w
    zyciu wiecej radosci niz do tej pory!
    Pozdrawiam serdecznie - Arthur

    ""Michal Dwuznik (Michal Dwuznik)""
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef