  • 41. Data: 2011-09-21 11:15:38
    Temat: Re: [PORD] pytanko o sytuację.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 13:13, Glub pisze:

    > Pogieło cię? Jaki prąd.

    A skręć w lewo wjeżdżając na rondo.

  • 42. Data: 2011-09-21 11:16:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2011 12:24, Glub pisze:

    > Tak mowili w imoli.

    Albo im się mózgi zlasowały, albo sobie żartowali.

    > Wjezdzajac na rondo lewym kierunkowskazem.

    Chcesz pojechać pod prąd?

  • 43. Data: 2011-09-21 11:55:39
    Temat: Re: [PORD] pytanko o sytuację.[flame warning :) ]
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2011-09-21 13:13, Glub pisze:
    > Pogieło cię? Jaki prąd.
    >
    > Traktuj rondo jak skrzyzowanie z wyspą.
    > Chcesz w lewo na skrzyzowaniu to co? Chyba oczywiste ze wlaczasz lewy
    > kierunkowskaz.

    A jak masz niesymetryczną liczbę zjazdów z ronda np 3 lub 5 to
    który zjazd jest w lewo?

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 44. Data: 2011-09-21 12:08:33
    Temat: Re: pytanko o sytuację.
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 20.09.2011 12:02, Bartek Kacprzak pisze:
    > Ja tez. Policjant, ktory przyjechal na miejsce kolizji stwierdzil, ze
    > pomimo wlaczonego migacza, wyjezdzajacy z podporzadkowanej powinien
    > ustapic pierwszenstwa przejezdzajcym po drodze glownej.
    > Na proby zmiany werdyktu przez sprawce, uzyl argumentu, ze np "migacz
    > moze byc uszkodzony".
    > Sprawa zakonczyla sie dwoma mandatami, ja za niby wlaczony kierunek,
    > puszka za wymuszenie.

    dwa mandaty, to nie zawsze wina obopólna. sprawcą możesz być Ty, ale
    mandat może dostać również poszkodowany. nie zmienia to określenia
    sprawca/poszkodowany.

    - gildor

  • 45. Data: 2011-09-21 12:09:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 20.09.2011 10:00, Bartek Kacprzak pisze:
    > Sprawca kolizji bedzie pani z puszki, motocyklista dostanie mandat za
    > wprowadzenie w blad kierowcy samochodu.
    > :)

    krf, no i właśnie o to to.

    - gildor

  • 46. Data: 2011-09-21 12:30:57
    Od: Glub <g...@g...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > A skręć w lewo wjeżdżając na rondo.

    Ech... Migajac lewym kierunkiem przy wjezdzie na rondo obwieszczas swiatu
    zamiar skrecenia w lewo jak na skrzyzowaniu zwyklym- ergo trzeci zjazd.

    Ma to sens kiedy uzna sieze pierwszy zjazd jest w prawo, drugi prosto a
    trzeci w lewo.

    Skoro tak uczą to czemu mam niestosować?

    Btw kierunek lewy trza zgasic po wjezdzie na rondo'
    --
    Glub SW-T400

  • 47. Data: 2011-09-21 12:32:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 12:30:57 +0000 osobnik zwany Glub wystukał:

    > Ech... Migajac lewym kierunkiem przy wjezdzie na rondo obwieszczas
    > swiatu zamiar skrecenia w lewo jak na skrzyzowaniu zwyklym- ergo trzeci
    > zjazd.

    to tobie się tak wydaje. Dla mnie mruganie w lewo oznacza, że przede mną
    jedzie ktoś kto nie umie jeździć

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 48. Data: 2011-09-21 12:34:09
    Od: Glub <g...@g...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 21 Sep 2011 12:30:57 +0000 osobnik zwany Glub wystukał:

    > to tobie się tak wydaje. Dla mnie mruganie w lewo oznacza, że przede mną
    > jedzie ktoś kto nie umie jeździć

    Przed rondem czy po rondzie?

    --
    Glub SW-T400

  • 49. Data: 2011-09-21 12:40:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-21, Glub <g...@g...com> wrote:

> [...]
    > trzeci w lewo.
    >
    > Skoro tak uczą to czemu mam niestosować?
    >
    > Btw kierunek lewy trza zgasic po wjezdzie na rondo'

    Ale to jakis murzynski wymysl instruktorow. Rondo jest tak prostym typem
    skrzyzowania, ze nie wiem po co takie szukanie na sile czegos nowego.

    1. Wjezdzasz na rondo bez niczego, no ewentualnie prawy kierunek jak
    zjazd jest blisko i zaraz zjezdzasz. Jak jedziesz dalej to wjezdzasz na
    wewnetrzny pas.
    2. Po minieciu zjazdu poprzedzajacego zjazd na ktorym chcemy zjechac
    wrzucamy kierunek, zmieniamy pas na zewnetrzny i opuszczamy rondo.

    Czego wiecej tu potrzeba? Po co komus informacja ze ja bede skrecal w
    lewo albo zawracal?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-09-21 12:45:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo

    > Czego wiecej tu potrzeba? Po co komus informacja ze ja bede skrecal w
    > lewo albo zawracal?

    Temu z naprzeciwka czy moze juz ruszac czy nie moze.
    Tak pytam, bo nie wiem, a prawko mam za skrzynke pomidorow.

    Aha, a skoro juz flejmujemy - to co z rondami tzw. turbinowymi, w ktorych
    pasy sie pojawiaja od srodka. Tam skrecajac badz zawracajac faktycznie
    wjezdza sie na kolejny, lewy pas.

    --
    Jasio
    etz vfr