  • 61. Data: 2011-05-17 13:54:34
    Temat: Re: POLSKA
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    > I te swiete krowy to sie robia od tych odblaskow ?

    Święte krowy biorą się z nie myślenia. Pewne mechanizmy i przepisy
    dodatkowo je ograniczają więc wniosek jest prosty.

    > A czy kiedykolwiek ktokolwiek twierdzil ze zastapi ?

    Oczywiście. Wystarczy pooglądać reklamy.

    --
    Tom01

  • 62. Data: 2011-05-17 13:56:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    >Brawo. Zatem słuszne jest hodowanie idiotów bez zdolności samodzielnego
    >myślenia działających jakoś tylko dzięki systemowi nakazów i zakazów?

    Spojrz i przegladnij ostatnie 50 lat tylko pod katem kultury
    uzytkowania drog i bedziesz mial odpowiedz co sie sprawdza a co jest
    czy nie jest sluszne... kogo to obchodzi?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 63. Data: 2011-05-17 13:59:09
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 15:56, Jacot pisze:
    > Spojrz i przegladnij ostatnie 50 lat tylko pod katem kultury
    > uzytkowania drog i bedziesz mial odpowiedz co sie sprawdza a co jest
    > czy nie jest sluszne...

    Przeregulowanie zawsze wprowadza skutek odwrotny do zamierzonego. Zawsze
    i w każdej dziedzinie życia.

    --
    Tom01

  • 64. Data: 2011-05-17 14:02:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    > Przeregulowanie zawsze wprowadza skutek odwrotny do zamierzonego. Zawsze i
    > w każdej dziedzinie życia.

    A Pambóg? Co na to Pambóg?

    --
    Grzybol

  • 65. Data: 2011-05-17 14:07:33
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 16:02, Grzybol pisze:
    > A Pambóg? Co na to Pambóg?

    Wydaje mi się że ludzkie zachowania ma gdzieś. W imię tzw "wolnej woli". ;)

    --
    Tom01

  • 66. Data: 2011-05-17 16:18:56
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    >Przeregulowanie zawsze wprowadza skutek odwrotny do zamierzonego. Zawsze
    >i w każdej dziedzinie życia.

    To jezdzisz czyms czy tak tylko trolujesz?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 67. Data: 2011-05-17 16:25:23
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-17 18:18, Jacot pisze:
    > To jezdzisz czyms czy tak tylko trolujesz?

    A co? Argumenty się skończyły?

    --
    Tom01

  • 68. Data: 2011-05-17 18:23:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 15:54, Tom01 pisze:

    > Święte krowy biorą się z nie myślenia. Pewne mechanizmy i przepisy
    > dodatkowo je ograniczają więc wniosek jest prosty.

    Czyli deregulacja zalatwi wszystkie problemy oraz wyeliminuje z drog
    ghostwalkerow ? Bozesztymoj, ostatnio widzialem takich idealistow na
    filmie ze zjazdu pionierow z 1951r.

    > Oczywiście. Wystarczy pooglądać reklamy.

    A to przepraszam, nie znam sie. Mam zaleglosci i generalnie jestem
    ignorantem w tym temacie.

    pozdr
    newrom

  • 69. Data: 2011-05-17 20:35:15
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    NESSO pisze:

    > wlacze wlasnie z soba , z jednej strony fajny gadżet z drugiej strony
    > zastanawiam sie jak to ludzie odbieraja ?

    Moim zdaniem to nie fair stresować innych "prawie policją". Wystarczy że
    się nastresują wypatrując w krzakach kolesia z suszarką.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 70. Data: 2011-05-17 20:46:56
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    > Czyli deregulacja zalatwi wszystkie problemy oraz wyeliminuje z drog
    > ghostwalkerow ? Bozesztymoj, ostatnio widzialem takich idealistow na
    > filmie ze zjazdu pionierow z 1951r.

    Czy naprawdę muszę tłumaczyć łopatologicznie? Nie "deregulacja" i nie
    "wszystkie problemy" tylko regulacja z głową. Przykładowo od dawna się
    trąbi o tym że 70% znaków drogowych na polskich drogach stoi bez sensu.
    Ilu z nich się przestrzega? Podobnie jest ze wszystkim, od dupereli po
    rzeczy fundamentalne. Ludzie nie mają pędu do samozagłady. Jeśli
    pozostawi się wybór nie tylko nie zginą, ale zadbają o siebie, swoje
    bezpieczeństwo i interesy. Jeśli nałoży się mnóstwo przepisów,
    obostrzeń, nakazów, zaczyna się kombinowanie, omijanie i ogólnie
    lekceważenie prawa.

    --
    Tom01