  • 11. Data: 2011-05-16 08:07:27
    Temat: Re: POLSKA
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    tylko POLAKA :) który chciałby być

    > W naszym kraju i w ogóle w Europie nie ma tak silnie zakorzenionych
    > tradycji narodowościowych. Flagi i inne insygnia państwowe prezentuje się
    > w zasadzie tylko z musu w czasie świąt, więc na takiego delikwenta z
    > żarówiastym napisem POLSKA na plecach patrzono by zapewne ze zdziwieniem,
    > ale nie sądzę by to miało wzbudzać agresję. Chcesz? To jeździj. Free
    > country :)
    >
    > Co do napisu POLICE to nie wiem czy to nie podchodzi pod podszywanie się
    > pod funkcjonariusza państwowego, ale to bardziej obeznani z tym tematem
    > muszą się wypowiedzieć :)

    z tym POLICE sprawa prosta generalnie jetseś z gminy POLICE , fabryki POLICE
    , słuchasz zespołu THE POLICE :)

    nie ma to nic wspolnego z POLICJĄ

  • 12. Data: 2011-05-16 08:13:57
    Od: "marcin" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości

    > Koguta na kasku najlepiej....

    A ja gupi maluję właśnie motur na czarny mat łącznie z detalami, mam czarny matowy
    garnek i do tego czarną jak noc kurtkę, rozjadą mnie zanim z bramy wyjadę :P
    W jakimś tam wątku napisałem swoje zdanie na temat "sztuczek" aby być zauważalnym,
    poza tym, że dojebałem trochę z jazdą na dlugich za co słusznie mi się oberwało (ale
    też się pokalałem :D), to głównie zwróciłem uwagę, że najwazniejszym sposobem na
    bycie zauważalnym jest sposób jazdy. Kierowcy wbrew pozorom spodziewają się innych
    pojazdów na drodze, wystarczy im tego nie utrudniać a na pewno zauważą nawet bez
    kogutów i naszywek. Poza tym jak rozumiem tą naszywkę będziesz miał na plecach - a
    moim zdaniem jak już ktoś widzi Twoje plecy to raczej krzywdy Ci nie zrobi, wróg się
    czai z przodu i z boku...
    --
    pzdr,
    marcin

  • 13. Data: 2011-05-16 09:05:28
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > moim zdaniem jak już ktoś widzi Twoje plecy to raczej krzywdy Ci nie
    > zrobi, wróg się czai z przodu i z boku...

    generalnie z opisu wyglądasz jak czarna dziura a kto by chciał sie pakować w
    czarną dziure :)
    a an poważnie odblaki z tyłu też maja sens szczególnie jak np zlazisz stojac
    na poboczu grzebiesz coś przy moto a nie zawsze warto zakaldac odblaskową
    kamizelke .

  • 14. Data: 2011-05-16 09:18:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-16, NESSO <NIESPAMUJ@NIE> wrote:

    > generalnie z opisu wygl?dasz jak czarna dziura a kto by chcia? sie pakowaae w
    > czarn? dziure :)
    > a an powa?nie odblaki z ty?u te? maja sens szczególnie jak np zlazisz stojac
    > na poboczu grzebiesz co? przy moto a nie zawsze warto zakaldac odblaskow?
    > kamizelke .

    Jak czesto grzebiesz cos w moto na poboczu? Zrob sobie swiatla awaryjne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2011-05-16 09:22:43
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 16.05.2011 11:18, AZ wrote:
    > Jak czesto grzebiesz cos w moto na poboczu? Zrob sobie swiatla awaryjne.

    To akurat nienajlepszy przykład, bo światła awaryjne są mocno nadużywane
    i kierowcy są na nie mało czuli. Wielokrotnie widuję "zaparkowane" na
    poboczu czy obok chodnika auta zostawione "na chwilę" na awaryjnych.
    Myślę, że motocykl tak ustawiony byłby nawet jeszcze mniej rzucający się
    w oczy.

    --
    duddits

  • 16. Data: 2011-05-16 09:32:13
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 07:00, Mystik pisze:
    > Możesz rozwinąć, co w tym jest chorego?

    Akcje róznego typu ze wszystkich sił zwiększania widoczności. Skoro jest
    problem nie zauważania, to jest jakaś przyczyna, prawda? I nie jest to
    banalny brak odblasków.

    --
    Tom01

  • 17. Data: 2011-05-16 09:35:06
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 11:05, NESSO pisze:
    > a an poważnie odblaki z tyłu też maja sens szczególnie jak np zlazisz stojac
    > na poboczu grzebiesz coś przy moto a nie zawsze warto zakaldac odblaskową
    > kamizelke .

    Odblaski z tyłu to motur ma swoje i tak zaprojaktowane żeby było je
    widać kiedy trzeba.

    --
    Tom01

  • 18. Data: 2011-05-16 09:37:59
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 11:22, duddits pisze:
    > To akurat nienajlepszy przykład, bo światła awaryjne są mocno nadużywane
    > i kierowcy są na nie mało czuli.

    O, to, to... Doskonały przykład na patologię sytuacji. Wszelkich
    swiateł, sygnalizacji, oblasków itd trzeba używać tyle ile trzeba. Nie
    masowo! Inaczej dochodzi do sytuacji takiej jak mamy, czyli wszędzie
    gdzie się odróci wzrok, coś świeci, połyskuje, miga itd. Jeśli zachodzi
    sytuacja anormalna, niebezpieczna, nie ma jak jej wyróżnić.

    --
    Tom01

  • 19. Data: 2011-05-16 09:55:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości

    > Jak czesto grzebiesz cos w moto na poboczu? Zrob sobie swiatla awaryjne.

    Fachowa porada od wlasciciela Kawasaki?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 20. Data: 2011-05-16 10:16:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-16, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Fachowa porada od wlasciciela Kawasaki?

    Ulegasz miejskim legendom kolego. Moje Kawasaki ma sie bardzo dobrze,
    awaryjne sie przydaja gdy trzeba pomoc w srodku nocy jakiemus Suzuki,
    Hondzie czy ostatnio SuperTeresie popsutej na estakadzie z pasem
    awaryjnym 1m po ktorej gnaja ciezarowki a kierownik jedna reka nerwowo
    trzyma przycisk rozrusznika a druga wyciaga/wciska ssanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200