  • 1. Data: 2011-05-15 22:59:11
    Temat: POLSKA
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    Jakie jest wasze zdanie na temat naszywek na kurkach w stylu POLSKA ,
    POLICE - wielkie odblaskowe zielone ?
    wlacze wlasnie z soba , z jednej strony fajny gadżet z drugiej strony
    zastanawiam sie jak to ludzie odbieraja ?

    Na plus oczywiscie idzie dodatkowa błyskotka na sobie która pozwala byc
    jeszcze bardziej widocznym na drodze
    z drugiej zastanawiam się czy to nie aby kwiatek do kożucha i może glupio
    to jest odbierane ?

    pisze o czyms takim [link]
    http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/17/39/
    55/1617395556_3

    jakie są :
    za / przeciw

  • 2. Data: 2011-05-15 23:02:18
    Temat: Re: POLSKA
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 00:59, NESSO pisze:
    > Na plus oczywiscie idzie dodatkowa błyskotka na sobie która pozwala byc
    > jeszcze bardziej widocznym na drodze

    Koguta na kasku najlepiej....

    --
    Tom01

  • 3. Data: 2011-05-15 23:13:16
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Koguta na kasku najlepiej....

    Jasne :) ROTFL koguta juz mam, ale nie pytam o koguta tylko o naszywki

  • 4. Data: 2011-05-15 23:36:33
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 01:13, NESSO pisze:
    > ale nie pytam o koguta tylko o naszywki

    Kamizelki, drogowe światła, odblaski, białe kaski i co jeszcze? To jest
    przecież chora sytuacja.

    --
    Tom01

  • 5. Data: 2011-05-16 05:00:21
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    W dniu 2011-05-16 01:36, Tom01 pisze:

    > Kamizelki, drogowe światła, odblaski, białe kaski i co jeszcze? To jest
    > przecież chora sytuacja.

    Możesz rozwinąć, co w tym jest chorego?

    pozdr.
    Mystik

  • 6. Data: 2011-05-16 05:33:49
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 01:13, NESSO pisze:

    > Jasne :) ROTFL koguta juz mam,

    I TOZ sie nie czepia ?

    > ale nie pytam o koguta tylko o naszywki

    Super pomysl. A ponizej dopisz
    JEBAC $klub_pilkarski_z_rodzinnego_miasta.

    pozdr
    newrom

  • 7. Data: 2011-05-16 07:35:23
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-16 00:59, Użytkownik NESSO napisał:
    > Jakie jest wasze zdanie na temat naszywek na kurkach w stylu POLSKA ,
    > POLICE - wielkie odblaskowe zielone ?
    > wlacze wlasnie z soba , z jednej strony fajny gadżet z drugiej strony
    > zastanawiam sie jak to ludzie odbieraja ?

    Jedni utożsamiają motocyklistę z taką naszywką z policjantem
    inni z idiotą. I odpowiednio do tego się zachowują.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-05-16 07:47:25
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Jedni utożsamiają motocyklistę z taką naszywką z policjantem
    > inni z idiotą. I odpowiednio do tego się zachowują.

    chcesz powiedziec ze wzbudzalo by to agresje u innych kierowców szczególnie
    jak odszyfruja ze nie chodzi o policje tylko POLAKA :) który chciałby być
    bardziej widoczny na drodze ?

  • 9. Data: 2011-05-16 07:54:31
    Od: duddits <d...@N...pl>

    On 16.05.2011 09:47, NESSO wrote:
    > chcesz powiedziec ze wzbudzalo by to agresje u innych kierowców szczególnie
    > jak odszyfruja ze nie chodzi o policje tylko POLAKA :) który chciałby być
    > bardziej widoczny na drodze ?

    W naszym kraju i w ogóle w Europie nie ma tak silnie zakorzenionych
    tradycji narodowościowych. Flagi i inne insygnia państwowe prezentuje
    się w zasadzie tylko z musu w czasie świąt, więc na takiego delikwenta z
    żarówiastym napisem POLSKA na plecach patrzono by zapewne ze
    zdziwieniem, ale nie sądzę by to miało wzbudzać agresję. Chcesz? To
    jeździj. Free country :)

    Co do napisu POLICE to nie wiem czy to nie podchodzi pod podszywanie się
    pod funkcjonariusza państwowego, ale to bardziej obeznani z tym tematem
    muszą się wypowiedzieć :)

    --
    duddits

  • 10. Data: 2011-05-16 08:03:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-16 09:47, NESSO pisze:

    > chcesz powiedziec ze wzbudzalo by to agresje u innych kierowców szczególnie
    > jak odszyfruja ze nie chodzi o policje tylko POLAKA :) który chciałby być
    > bardziej widoczny na drodze ?

    To wez sobie zrob napis PIKACZU - POLSKA.
    W kolorze seledyowo-czerwonym

    pozdr
    newrom