  • Data: 2002-08-31 10:30:42
    Temat: Re: POLPAK, zezwolenia
    Od: "Wojciech Kyciak" <k...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pochwal sie, jakie to miasto :)

    Z tego co wiem jesteś z Wrocławia, a ja Wielkopolanin. ;-) Chodzi o Wrześnię
    30 km na południe od Gniezna. Gniezno to miasto 50 km na wschód od Poznania.
    ;-)

    > Zadzwon do TPSA, spytaj.. oni nie gryza :) Info masz na www.tpnet.pl
    > 3 lata temu w 50 tys miescie czekalem 3 miesiace. Tyle samo trwalo
    > przeniesienie
    > go do miasta 100 tys. Tyle samo trwalo zestawienie drugiego 2Mbit ;)

    To jeszcze nie tak źle.

    > Domyslam sie, ze chodzi Ci o popularny sprzet pracujacy na 2,4Ghz.

    Zgadza się.

    > Samo zezwolenie nie jest drogie (wykupuje sie je na 5 lat). Placisz
    > natomiast
    > coroczny haracz w zaleznosci od wykorzystywanego pasma. Nie pamietam
    > juz ile _dokladnie_ ale na jeden access-point i dowolna liczbe klientow
    > (do czasu az sprzet przestanie wyrabiac ;) wychodzi okolo 8 tys rocznie.
    > Generalnie kompletnie nieoplacalny interes :)

    Znam gorsze interesy, ale tu również nie jest zbyt ciekawie. :-(

    Dowiem się szczegółów i dziękuję Wam za pomoc.

    --
    Wojciech Kyciak, k...@g...NOSPAM.pl