  • 41. Data: 2004-07-07 09:08:54
    Temat: Odp: POLPAK - obnizka?
    Od: "John Patience" <J...@i...pl>

    Dla FR do internetu:
    1) Potanieje CIR dla obecnych dostepow FR
    2) Wejdzie nowe: FR 1 Mb/s i FR 2 Mb/s (bez CIRu) - i bedzie b. tanio

    pozdr.
    J...@i...pl

    Użytkownik Radosław Popławski <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:r...@4...com..
    .
    Dzisiaj dostałem telefon z TPSA (pozdrawiam panią Lucynę :)) z ofertą
    przyłączenia się do POLPAK-a 1MB za ok. 900zł / miesięcznie.

    Podobno cennik ma wejść na stałe najdalej do 15 lipca, no i wtedy bardzo
    chętnie podpiszą ze mną umowę.

    Jeśli było o tym, to sorka ;)

    PS. Ale i tak ich nie lubię i nie skorzystam :>

  • 42. Data: 2004-07-07 09:58:25
    Temat: Re: POLPAK - obnizka?
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Adam Paluch <a...@b...net> wrote:
    > a teraz serio ... ciekaw jestem jaka bedzie odpowiedz innych
    > operatorow .... ktos cos slyszal/wie ?

    Ja slyszalem, bo zadzwonil pare dni temu do mnie GTS. Wlasciwie za te sama
    cene zaproponowali mi 2x szybsze łącze. Warszawa, miedź.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 43. Data: 2004-07-13 08:42:03
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Jakub Żukowski napisal(a) [01 Jul 2004]:

    > 1 Megabajt na sekunde za 900 polskich zlotych? Ja tez tak chce...

    Tam nie jest napisane ze na sekunde, widocznie przechodza na rozliczanie
    ilosci ruchu.

    BP,PPNMSP.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 44. Data: 2004-07-13 08:47:13
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Marek Moskal <m...@i...p-l> wrote:

    > Tam nie jest napisane ze na sekunde, widocznie przechodza na rozliczanie
    > ilosci ruchu.

    Nie, nie, tam jest napisane 1MB miesięcznie, więc 0,4 bita na sekundę.
    I do tego CIR 0,1 bps ;)

    P.

  • 45. Data: 2004-07-16 10:04:55
    Od: Rafał Dziedzic <d...@k...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Podobno cennik ma wejść na stałe najdalej do 15 lipca, no i wtedy bardzo
    > chętnie podpiszą ze mną umowę.

    No i gdzie ten nowy cennik? ;)

    Pozdrawiam
    Rafal Dziedzic

  • 46. Data: 2004-07-16 12:56:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 16 Jul 2004 12:04:55 +0200, w <cd8990$l80$1@atlantis.news.tpi.pl>, Rafał
    Dziedzic <d...@k...pl> napisał(-a):

    > No i gdzie ten nowy cennik? ;)

    No właśnie... a btw. międzyczasie zadzwonili do mnie, zapytali się czy już
    wcześniej dzwonili i czy informowali o obniżce, jak odpowiedziałem że tak i że
    wciąż czekam na ofertę, to pożegnali się ;)

    Daję pani Lucynie (ponownie pozdrawiam) czas do 20 i sam zadzwonię ;>.

  • 47. Data: 2004-07-20 10:50:22
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Dziedzic <d...@k...pl> napisał(-a):

    > No i gdzie ten nowy cennik? ;)

    Chyba jednak będzie, podobno promocja czeka tylko na podpis prezesa :)

    Ofertę dostałem taką (z zazaczeniem, że może zmienić się w detalach):
    1M/2Mbps = 990/1300zł / mies.
    instalacja 1M/2Mbps = 800/1200 mies.

    Umowa na czas nieokreślony (30-dniowe wypowiedzenie).

  • 48. Data: 2004-07-20 11:05:58
    Od: "Witold Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl>

    W artykule: 4...@4...com,
    niejaki(a): Radoslaw P. z adresu <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Ofertę dostałem taką (z zazaczeniem, że może zmienić się w detalach):
    > 1M/2Mbps = 990/1300zł / mies.

    A za CIR 64kbps już nie każą sobie płacić? ;)

    > instalacja 1M/2Mbps = 800/1200 mies.

    Chyba jednorazowo.

    --
    Witold Tomaszewski * witek [at] telepolis [dot] pl * usun "xyz"
    GG 593932 * ICQ 2364850 * JID w...@j...wp.pl

  • 49. Data: 2004-07-20 11:17:46
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 20 Jul 2004 13:05:58 +0200, w <cdiub6$rit$1@kastor.ds.pg.gda.pl>, "Witold
    Tomaszewski" <w...@x...telepolis.pl> napisał(-a):

    > W artykule: 4...@4...com,

    > A za CIR 64kbps już nie każą sobie płacić? ;)

    To z CIR-em.

    > Chyba jednorazowo.

    Oczywiście.

  • 50. Data: 2004-07-20 11:54:09
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    Mozesz ja wskanowac i wstawic na jakas strone?