  • 1. Data: 2004-06-30 00:37:10
    Temat: Katastrofa jakas, czy coos?
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    http://tinyurl.com/2oz3x
    A moze to ma zwiazek z blokowaniem domen?
    W kraju "Wegla i Stali" tez taki spadek formy ?

    --
    ---

  • 2. Data: 2004-06-30 06:58:16
    Temat: Re: Katastrofa jakas, czy coos?
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    bad_skipper napisał(a):

    > http://tinyurl.com/2oz3x
    > A moze to ma zwiazek z blokowaniem domen?
    > W kraju "Wegla i Stali" tez taki spadek formy ?

    Raczej spadek skanowania portu 80-go

  • 3. Data: 2004-07-02 13:55:04
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 30 Jun 2004 02:37:10 +0200, "bad_skipper"
    <bad_skipper@bad_skipper.com> wrote:

    >http://tinyurl.com/2oz3x
    >A moze to ma zwiazek z blokowaniem domen?
    >W kraju "Wegla i Stali" tez taki spadek formy ?

    można o streszczenie poprosić?
    Być może to to, co mnie dotyka od paru dni: nie mogę otworzyć WWW
    (HTTP) - TPSA (mam Neo w Łodzi) potwierdza, że to problem u nich. Inne
    usługi (POP3, SMTM, NNTP, SSH - bez problemu).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-07-03 14:17:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 02 Jul 2004 15:55:04 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >można o streszczenie poprosić?

    już zajrzałem.

    >Być może to to, co mnie dotyka od paru dni: nie mogę otworzyć WWW
    >(HTTP) - TPSA (mam Neo w Łodzi) potwierdza, że to problem u nich. Inne
    >usługi (POP3, SMTM, NNTP, SSH - bez problemu).

    już się uporali z tym i dzisiaj w nocy już zaczęło działać OK.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-07-09 07:55:49
    Od: E <m...@r...pl>

    bad_skipper wrote:
    > http://tinyurl.com/2oz3x
    > A moze to ma zwiazek z blokowaniem domen?
    > W kraju "Wegla i Stali" tez taki spadek formy ?

    zaczely sie wakacje.

    E.

  • 6. Data: 2004-07-11 15:34:16
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>