  • 31. Data: 2004-07-04 15:27:23
    Temat: Re: POLPAK - obnizka?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@n...rsc.pl> wrote:

    > Wtedy bedziemy brac peering (do sieci innych niz TP )
    > od duzych a lacza do tp kupimy wlasne.
    A co to zmienia?

    > Ciekawe tylko czy w tej cenie bedzie BGP ?
    Wątpliwe.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 32. Data: 2004-07-06 20:15:19
    Od: "M" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Dzisiaj dostałem telefon z TPSA (pozdrawiam panią Lucynę :)) z ofertą
    przyłączenia się do POLPAK-a 1MB za ok. 900zł / miesięcznie.

    Podobno cennik ma wejść na stałe najdalej do 15 lipca, no i wtedy bardzo
    chętnie podpiszą ze mną umowę.

    Jeśli było o tym, to sorka ;)

    PS. Ale i tak ich nie lubię i nie skorzystam :>

    A skąd macie te informacje, jak się dzwoni na info 0800120811 to tam nic nie
    wiedzą, mówią tylko że będzie o tym inforamcja w mediach..

    Czy mogę zacząć się już cieszyć ??

    Pozdrawiam

    malin

  • 33. Data: 2004-07-06 20:55:05
    Od: Jacek Skowroński <j...@...o2.pl.invalid>

    M napisał(a):

    > Czy mogę zacząć się już cieszyć ??

    Dopiero jak skonfigurujesz czytnik:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    Wstawiaj też znaki cytowania, jeśli twój czytnik nie potrafi tego robić
    automatycznie.

    --
    Jacek Skowroński
    <>< <>< <>< <>< <>< <>< <>< <>< <><

  • 34. Data: 2004-07-06 20:59:42
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    M wrote:

    > A skąd macie te informacje, jak się dzwoni na info 0800120811 to tam nic nie
    > wiedzą, mówią tylko że będzie o tym inforamcja w mediach..
    >
    > Czy mogę zacząć się już cieszyć ??

    cieszyc sie bedziesz jak i operatorzy niezalezni obniza wowczas ceny

    ja narazie czekam bo nawet za 700zl/1mbits nie podepne sie do Polpaka

    --
    VoMi7

  • 35. Data: 2004-07-07 01:13:31
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    VoMi7 wrote:

    > ja narazie czekam bo nawet za 700zl/1mbits nie podepne sie do Polpaka

    dobrze mowi, dac mu wodki ;-)

    a teraz serio ... ciekaw jestem jaka bedzie odpowiedz innych operatorow ....
    ktos cos slyszal/wie ?

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 36. Data: 2004-07-07 05:19:34
    Od: "M" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@...o2.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:24e03c549521a91685b6e95a2aa09a53@alauda.optibit
    .inet...

    > Dopiero jak skonfigurujesz czytnik:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    > Wstawiaj też znaki cytowania, je?li twój czytnik nie potrafi tego robić
    > automatycznie.

    Dzięki za cenne uwagi i już ustawiłem.

  • 37. Data: 2004-07-07 05:22:33
    Od: "M" <m...@v...pl>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@N...altanet.pl> napisał w wiadomości
    M wrote:

> [...]
    >
    >cieszyc sie bedziesz jak i operatorzy niezalezni obniza wowczas ceny
    >
    >ja narazie czekam bo nawet za 700zl/1mbits nie podepne sie do Polpaka

    gwarantuje że jakbyś mieszkał w takim mieście jak ja to nie miałbyś
    wyjścia, bo masz możliwość wybrania tylko TPSA.
    Nikogo innego tutaj nie ma, a jak wiadomo z grup dyskusyjnych to interenet
    satelitarny się do tego nie nadaje.

  • 38. Data: 2004-07-07 05:24:10
    Od: "M" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Adam Paluch" <a...@b...net> napisał w wiadomości

    > dobrze mowi, dac mu wodki ;-)
    >
    > a teraz serio ... ciekaw jestem jaka bedzie odpowiedz innych operatorow
    > ktos cos slyszal/wie ?

    Zazdroszcze Wam że macie innych operatorów, wiecie ile ja płacę teraz za
    łączę 1MB ??
    2182,58 w TPSA, i naprawdę nie ma innego, nawet KOLPAKa.

  • 39. Data: 2004-07-07 06:27:51
    Od: "Julius C." <j...@w...pl>

    Użytkownik "M" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > łączę 1MB ??
    > 2182,58 w TPSA, i naprawdę nie ma innego, nawet KOLPAKa.

    A dlaczego "nawet" ? Mamy łącze do TKTelekom
    i hula aż miło. Dowiązanie Ethernet/ATM.
    (przy 10Mb). Zrobili peereng do większości MANów,
    do TPSA, zagranica działa dobrze.
    A z polpaka zrezygnowalismy. Jak wprowadzali u nas
    nerwostradę to "jakimś" zbiegiem okoliczności,
    ponad miesiąc wcześniej polpak podupadł (straty, przerwy..)
    Jak nam wyjaśnili - to na skutek "nadmiernej eksploatacji łącza" -
    niby przez nas. No to przestaliśmy im eksploatować....
    Cieszymy się, że mogliśmy TPSA w ten prosty sposób pomóc.
    pozdrawiam
    JC

  • 40. Data: 2004-07-07 06:52:23
    Temat: Re: [OT] POLPAK - obnizka?