  • 11. Data: 2004-07-01 21:13:54
    Temat: Re: POLPAK - obnizka?
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...venomski.com> wrote:
    > Masz racje.. pewnie chodzilo o 10 Megabajtow na godzine... Nie
    > wymyslaj...

    to po prostu limit trasferu...

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 12. Data: 2004-07-01 21:47:11
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com> napisał w
    wiadomości news:cc1ikj$496$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam,
    > No tak Marek... wiedzialem :-) Ale dobrze wiesz, ze 1 Mb =/= 1 MB :-)

    Naturalnie :)

  • 13. Data: 2004-07-01 21:58:55
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 1 Jul 2004 22:56:16 +0200, w <cc1tpd$17t$1@korweta.task.gda.pl>, "Jakub
    Żukowski" <j...@N...venomski.com> napisał(-a):

    > Masz racje.. pewnie chodzilo o 10 Megabajtow na godzine... Nie wymyslaj...

    Nie, na 80 sekund.
    A pierwotnie chodziło 1MB na 8 sekund.
    Przecież to jasne. Tak podaje się standardowo. Właśnie na 8 sekund.

  • 14. Data: 2004-07-01 22:47:17
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Radosław Popławski wrote:
    > Nie, na 80 sekund.
    > A pierwotnie chodziło 1MB na 8 sekund.
    > Przecież to jasne. Tak podaje się standardowo. Właśnie na 8 sekund.

    LOL ... a potem bedziecie odsylac do archiwum grupy ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 15. Data: 2004-07-02 08:22:49
    Od: Jakub Jankowski <s...@s...atn.pl>

    On Thu, 01 Jul 2004 22:56:16 +0200, Jakub Żukowski wrote:

    > Witam,
    > Masz racje.. pewnie chodzilo o 10 Megabajtow na godzine... Nie wymyslaj...

    Skoro domyśliłeś się, że chodziło o ilość danych _na sekundę_, to
    mógłbyś domyślić się też, że chodziło jednak o megabity.

    *sigh*

    --
    Jakub Jankowski
    shasta AT spam DOT atn DOT pl

  • 16. Data: 2004-07-02 09:48:13
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Skoro domyśliłeś się, że chodziło o ilość danych _na sekundę_, to
    > mógłbyś domyślić się też, że chodziło jednak o megabity.
    Domyslalem sie, ale chyba nalezy uswiadomic ludzi ze MB =/= Mb. Beda robic
    byki, jakis laik przyjdzie i sie tak nauczy pisac.. grrr...

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 17. Data: 2004-07-02 09:52:54
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    "Jakub Żukowski" <j...@n...venomski.com> wrote:
    > Domyslalem sie, ale chyba nalezy uswiadomic ludzi

    Jak już o tym mowa, to kiedy sobie naprawisz delimiter?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 18. Data: 2004-07-02 10:30:08
    Od: "vik" <V...@p...viknet.pl>

    Dzisiaj dostałem telefon z TPSA (pozdrawiam panią Lucynę :)) z ofertą
    przyłączenia się do POLPAK-a 1MB za ok. 900zł / miesięcznie.

    Podobno cennik ma wejść na stałe najdalej do 15 lipca, no i wtedy bardzo
    chętnie podpiszą ze mną umowę.

    Jeśli było o tym, to sorka ;)

    PS. Ale i tak ich nie lubię i nie skorzystam

    w sumie opiekun biznesowy z zachodniopomorskiego tez mi o tym powiedzial
    tylko ze to polpak tylko do internetu bez trasmisji danych czy jakos tak
    900 zl 1 mbit 1440zl 2 mbity

    Pzdr
    Viking

  • 19. Data: 2004-07-02 11:06:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik vik napisał:

    > w sumie opiekun biznesowy z zachodniopomorskiego tez mi o tym powiedzial
    > tylko ze to polpak tylko do internetu bez trasmisji danych czy jakos tak
    > 900 zl 1 mbit 1440zl 2 mbity

    peering?

    M.

  • 20. Data: 2004-07-02 11:53:56
    Od: "Vik" <v...@p...viknet.pl>

    > peering?

    moze chca sie obornic przed najazdem innych operatorow a pozostawic takie
    same zasady dla klientow typu banki.
    To moglo wygladac na prawdziwe, natomiast jak zaczelem wypytaywac sie o ciry
    to sie zakrecil i zapewnil ze sie dowie cos na ten temat.
    Nowe ceny maja byc od sierpnia tego roku.

    P.S.
    mi tam obiecali w lutym tego roku CIR=EIR i gowno sie sprawdzilo

    Pzdr
    Viking