  • 21. Data: 2004-02-29 13:33:44
    Temat: Re: POL34 - TPSA (nowe wieści)
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 29 Feb 2004 11:55:59 +0100, Przemyslaw Frasunek
    <v...@p...na.niusy> wrote:

    >Bo aktualnosci sa na www.man.poznan.pl i noc.man.poznan.pl.

    ...np. prowadzący donikąd link "Pionier" (prowadzi do www.pionier.gov.pl,
    którego to adresu nie ma w DNS). A skoro aktualne informacje o POL34 są na
    http://noc.man.poznan.pl/noc/strony/ to może należałoby tam przekierować
    www.pol34.pl ?
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 22. Data: 2004-02-29 13:44:16
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał(a):

    > ...np. prowadzący donikąd link "Pionier" (prowadzi do
    > www.pionier.gov.pl,

    Nie dawniej niz dwa tygodnie temu, pionier.gov.pl dzialalo.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 23. Data: 2004-02-29 14:01:32
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Sun, 29 Feb 2004 14:44:16 +0100, Przemyslaw Frasunek
    <v...@p...na.niusy> wrote:

    >Nie dawniej niz dwa tygodnie temu, pionier.gov.pl dzialalo.

    Istnieją rekordy NS dla pionier.gov.pl, nie istnieje rekord A dla
    www.pionier.gov.pl.

  • 24. Data: 2004-02-29 15:38:19
    Od: Adam Nowacki <p...@b...vectranet.pl>

    > Bo teraz jest POL622,
    > wiec jak sadze w celach archwialnych zostal opis POL34 ;>

    To moze od razu POL10000 ?

  • 25. Data: 2004-02-29 15:42:04
    Od: Pawel Dunczewski <p...@h...org.-AntySpam-.pl>

    W wiadomości <c1t110$2du$1@bialystok.bsk.vectranet.pl>
    Adam Nowacki pisze:

    > To moze od razu POL10000 ?

    od razu to może nie, ale kiedyś to pewnie tak ;-)

    --
    - Paweł Duńczewski * http://pd.un.cz * (+48 22) 5547715 * (+48) 693342694 -

  • 26. Data: 2004-02-29 16:24:15
    Od: Adam Nowacki <p...@b...vectranet.pl>

    > od razu to może nie, ale kiedyś to pewnie tak ;-)

    Tak sobie wlasnie patrze na mapke ich sieci, moze jednak ?
    http://noc.man.poznan.pl/res/img/mapka-polski_v5_02_
    2004.png

  • 27. Data: 2004-02-29 16:30:21
    Od: Pawel Dunczewski <p...@h...org.-AntySpam-.pl>

    W wiadomości <c1t3n4$gks$1@bialystok.bsk.vectranet.pl>
    Adam Nowacki pisze:

    > Tak sobie wlasnie patrze na mapke ich sieci, moze jednak ?
    > http://noc.man.poznan.pl/res/img/mapka-polski_v5_02_
    2004.png

    uuu... to ja przepraszam, już nic nie mówię ;-)

    --
    - Paweł Duńczewski * http://pd.un.cz * (+48 22) 5547715 * (+48) 693342694 -

  • 28. Data: 2004-02-29 17:30:14
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Tak sobie wlasnie patrze na mapke ich sieci, moze jednak ?
    > http://noc.man.poznan.pl/res/img/mapka-polski_v5_02_
    2004.png

    to jest lekko nieścisłe, bo z opola do katowic jest owszem 10Gbit, ale z
    katowic do gliwic "tylko" 1Gbit + 155Mbit
    http://www.sask.silesia.pl/SASK-topologia_logiczna_b
    y_InCuB.pdf

    owszem, te 10Gbit przechodzi przez gliwice bo o ile się nie myle to idzie
    lambdą DWDM z TKTelekom, ale nie jest w gliwicach nigdzie rozszyte.

    Marcin

  • 29. Data: 2004-02-29 21:07:45
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    On Sun, 29 Feb 2004 18:30:14 +0100, Marcin Kuczera <m...@p...rybnik.pl>
    wrote:
    [..]
> [...]
    >
    > owszem, te 10Gbit przechodzi przez gliwice bo o ile się nie myle to idzie
    > lambdą DWDM z TKTelekom, ale nie jest w gliwicach nigdzie rozszyte.

    Wygląda na to że tylko problemem jest to że iface do Katowic jest 2x GE :)

    W Bielsku Białej jest to samo... Na Blackdiamond zaterminowane 10 GBit a
    dalej zaledwie GE do 3Com SSII

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 30. Data: 2004-03-01 09:27:07
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sat, 28 Feb 2004 00:14:00 +0000 (UTC), w...@i...pl (Bartosz
    Waszak) wrote:

    >bilans na 0 ? a nie czasem, że TPSA powinna dopłacać POZMANowi w końcu
    >generuje nieporównywalnie więcej ruchu niż POZMAN. ?

    ....a następnym krokiem będzie akcja dopłacania do sieci osiedlowych
    które również możemy tak skonfigurowac żeby upload był większy :P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!