  • Date: Sat, 28 Feb 2004 15:09:52 +0100
    From: tommy <T...@p...poznan.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: POL34 - TPSA (nowe wieści)

    2004-02-28 13:40, Grzegorz Janoszka napisał :

    > Co to jest "wymiana kompensowana"?
    >
    > I jaki bilans wyjdzie na zero? Bilans wielkości ruchu? Pieniędzy?
    > Uporu? :)

    Po prostu : jesli Ty wisisz mi x, a ja Tobie y to robie sie
    x-y. Znak wyniku wskazuje na platnika.

    Czy TP S.A. powinna placic sieciom akademickim?
    Z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia - Tak.

    Siecim akademickim nigdy jednak jak sadze nie chodzilo
    o taki do zywegu businessu uklad. Zero to dobry wynik
    nawet jesli na sieci akademickie jest teraz za malo kasy.

    Taki jest sens wydawania kasy na nauke. To nigdy nie moze byc interes
    kup-sprzedaj bo nauka zrobiona raz (np. sieci) daje kase wiele razy
    tyle ze w "drugim", "trzecim" i dalszych obiegach.

    tommy

    P.S. Jesli zbyt lopatologicznie uwlaczam inteligencji grupowiczow
    to oczywiscie przepraszam. Nie taka byla intencja mojej pisanimy. t.