  • Data: 2023-08-02 17:06:33
    Temat: Re: POCO F4
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2 sie 2023 o 15:24, Trybun pisze:

    > Co do apek nie zauważyłem aby po kolejnych aktualizacjach pożerały
    > zauważalnie więcej RAMu.

    SG A23 ma 4GB (albo 4GiB) i najwyraźniej to nie jest za mało.

    Ciekawostką jest ,,rozszerzanie'' RAMu. Przed rezygnacją z tego
    rozszerzenia nie uzyskałem więcej niż ~750MB wolnego RAMu, zaś
    po tej rezygnacji miałem chwilami 1.1GB wolnego RAMu...

    Nie wiem, jak szybko będą wyskakiwały apki tła...

    > Jedno jest pewne - na pewno nie ilością RAMu.

    RN9p ma A12 i MiUi14, ale znów coś chce aktualizować...
    (co nie znaczy, że zaktualizuje)

    > Co to dla mnie konkretnie znaczy, są jakieś bajery których nie ma w
    > 10ce? A może idzie Ci o dłuższy termin wsparcia Google? A to przecie
    > czysto iluzoryczna korzyść. 10ka będzie miała wsparcie jeszcze przez
    > jakieś 5/6 lat, telefon raczej z takich czy innych względów tego
    > momentu i tak nie dożyje.

    Apki (choćby bankowe czy sklepowe) mogą żądać nowszych wersji.

    Ogólnie (na oko) SG A23 jest żwawszy niż RN9p.

    > Jazda z włączonym Yanosikiem za szybą auta to dla moich
    > telefonów istne

    Szyba jest odmuchiwana zimnym (z klimatyzatora) powietrzem.

    > piekło, tak się nagrzewają że prawie parzą. Ale przynajmniej
    > w Motce nie ma to wielkiego wpływu na zużycie baterii. A sama
    > bateria w TP-Link to jakieś grube nieporozumienie. Poziom
    > naładowania spada dosłownie w oczach.

    Wysoka temperatura zabija -- *ale* to chyba od 55°C...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'