  • Data: 2013-09-22 11:31:20
    Temat: Re: PO zagadnienie 2
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    faktycznie, może im chodzi o to, żeby całkowicie odłączyć zasilanie... to
    czemu to się nazywa reset elektronki?

    problem jest taki, że UPS załącza się na baterii, po chwili przełącza się na
    sieć, po czym wraca do baterii i znów przełącza się na sieć itd... klika
    przekaźnikami...

    widziałem kilka opisów, ale jakoś nie tyczą się chyba mojego przypadku...