-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
-mail
From: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Date: Mon, 27 Apr 2009 20:55:43 +0200
Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
Lines: 21
Message-ID: <gt4upi$nut$1@polsl.pl>
References: <49f5900f$1@news.home.net.pl> <gt43s3$g58$2@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: jagiellonska.83.230.27.166.debacom.pl.e-zabrze.pl
X-Trace: polsl.pl 1240858227 24541 83.230.27.166 (27 Apr 2009 18:50:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@p...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Apr 2009 18:50:27 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 090426-0, 2009-04-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:969571
[ ukryj nagłówki ]
Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)
>
Poprozmawiać z przełożonym - OK, zadzwonić do plusa i poprosić o nowego
opiekuna bo ten Ci sie przestał podobać (a najepiej miec jakis dodakowy
argument typu, ze odpowiedział na Twoje pytanie po kilku tygodniach) - to
tez bedzie rozwiazanie ale porada, żeby zmienić siec to zwyczajna glupota.
Nie zmieniaj operatora jesli nie masz innych problemów np. odpowiednia
ofertą czy z zasiegiem sieci. Ja np. kupilem 6 aktywacji na firme a po
kupnie okazalo sie, że Era nie ma zasiegu w biurowcu w którym mam firme.
Przez dwa lata musiałem wychodzic przed budynek albo przynajmniej otwierac
okno zeby pogadac a Era na monity odpowiedziala krotko i zwoezle - jak
kupimy jeszcze 5 aktywacji to przestawia nadajnik tak, żeby u nas był
zasieg. Ale przemeczylem sie i do dzis omijam ich szerokim lukiem.
Teraz mamy plusa i.... gownianego opiekuna biznesowego. Naszemu tez sie nie
chce zrobić dla nas nic konkretnego A jak przyszło do kupowania nowych
telefonów to kupiłem je raz bezposrednio w centrali a drugi raz poprostu w
salonie.
Niestety tak w Polsce jest, że dbaja o nas tylko w chwili kupowania
Następne wpisy z tego wątku
- 27.04.09 23:33 BAREK
- 28.04.09 16:12 cpt. Nemo
- 28.04.09 19:06 Marek \"zombiq\
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=