eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLUSGSM - doradzca biznesowy :-(Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!polsl.pl!not-for
    -mail
    From: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
    Date: Mon, 27 Apr 2009 20:55:43 +0200
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 21
    Message-ID: <gt4upi$nut$1@polsl.pl>
    References: <49f5900f$1@news.home.net.pl> <gt43s3$g58$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: jagiellonska.83.230.27.166.debacom.pl.e-zabrze.pl
    X-Trace: polsl.pl 1240858227 24541 83.230.27.166 (27 Apr 2009 18:50:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Apr 2009 18:50:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090426-0, 2009-04-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:969571
    [ ukryj nagłówki ]


    Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)
    >
    Poprozmawiać z przełożonym - OK, zadzwonić do plusa i poprosić o nowego
    opiekuna bo ten Ci sie przestał podobać (a najepiej miec jakis dodakowy
    argument typu, ze odpowiedział na Twoje pytanie po kilku tygodniach) - to
    tez bedzie rozwiazanie ale porada, żeby zmienić siec to zwyczajna glupota.
    Nie zmieniaj operatora jesli nie masz innych problemów np. odpowiednia
    ofertą czy z zasiegiem sieci. Ja np. kupilem 6 aktywacji na firme a po
    kupnie okazalo sie, że Era nie ma zasiegu w biurowcu w którym mam firme.
    Przez dwa lata musiałem wychodzic przed budynek albo przynajmniej otwierac
    okno zeby pogadac a Era na monity odpowiedziala krotko i zwoezle - jak
    kupimy jeszcze 5 aktywacji to przestawia nadajnik tak, żeby u nas był
    zasieg. Ale przemeczylem sie i do dzis omijam ich szerokim lukiem.
    Teraz mamy plusa i.... gownianego opiekuna biznesowego. Naszemu tez sie nie
    chce zrobić dla nas nic konkretnego A jak przyszło do kupowania nowych
    telefonów to kupiłem je raz bezposrednio w centrali a drugi raz poprostu w
    salonie.
    Niestety tak w Polsce jest, że dbaja o nas tylko w chwili kupowania


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: