  • Data: 2009-07-06 18:38:04
    Temat: Re: PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
    Od: Natalia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłam dwa wypowiedzenia... I mam problem. Płatność za jeden
    abonament do 5.06, za drugi do 9.06. Dziwne, ponieważ zawsze
    wcześniej, płatność była np w 2 przypadku do 12 każdego miesiąca! Plus
    oczywiście zrobił mnóstwo szumu. Najpierw nikt nie chciał przyjąć
    rezygnacji, w końcu znalazła się pani, która przyjęła i wysłała faks -
    był 17.06... Zaczęły się telefony z Plusa: wypowiedzenie w trakcie
    trwania umowy = kara. Przy okazji twierdzenie, że faksu nie dostali (w
    takim razie jak się dowiedzieli o wypowiedzeniu?!). No i znów smsy i
    informacje o karze. Jak się okazuje - terminowo - mam pecha.
    Niedopatrzenie i nawet abonament, który był płatny do 9.06 jest 1
    dzień po terminie jeśli chodzi o zerwanie umowy z powodu zmian w
    regulaminie. Jak mam teraz rozwiązać sprawę?