eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLSU GSM - co trzeszczyRe: PLSU GSM - co trzeszczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <8...@g...com>
    <57e3179a$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <57e3179a$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: PLSU GSM - co trzeszczy
    Date: Thu, 22 Sep 2016 13:29:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <57e3c0a1$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.243.24
    X-Trace: 1474543777 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15199 83.7.243.24:51955
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1078097
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    >2) Ilość negatywnych wpisów raczej zależy od ilości klientów sieci,
    >niż
    >jej faktycznej jakości. Bowiem to przede wszystkim jest uzależnione
    >od
    >ilości malkontentów i złośliwców. Normalnie, jak coś nie działa, to
    >nie
    >pisze się na newsy, tylko stara naprawić. Sądzę - bo nie badałem - że

    I wtedy trafiamy na wazny punkt - obsluga klienta :-)
    Zaczyna sie od tego, ze nie mozna sie do niej dodzwonic.

    Albo np taki Virgin - sprawdzenie konta mozliwe po zalogowaniu do
    klubu Virgin, a to mozliwe tylko z komputera "stacjonarnego".
    Z przegladarki w telefonie mozna sie dowiedziec tylko, ze obsluga
    wymaga zainstalowania aplikacji mobilnej.
    I jak to naprawic ?

    >rozkład prawdopodobieństwa napotkania malkontenta jest niezależny od
    >sieci, tąd wniosek, że to raczej będzie pochodna ilości klientów, niż
    >jakości.

    No, sa jeszcze statystyki przenosic numerow. Ostatnie tu
    https://www.uke.gov.pl/prezes-uke-prezentuje-raporty
    -przeniesienia-numerow-20098

    No i z tego by wynikalo, ze najwiecej malkontentow ma T-mobile, a
    najmniej + :-)

    Ale to nie sa duze roznice, z tym, ze utrzymuja sie od dluzszego
    czasu.

    Wieksze sa w druga strone - T-mobile nie potrafi zachecic klienta, a i
    Plusowi nienajlpiej wychodzi.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: