  • Data: 2010-05-14 13:39:38
    Temat: Re: PLIX padl?
    Od: andzio <a...@t...net-komp.to.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 14:35, Arek pisze:

    > Hm, czy czasem PLIX na którejś prezentacji nie chwalił się generatorem (jako
    > jedyni w budynku itd) ?

    Ano chwialili sie tym 3 dni temu - na meetingu iNET group.

    Ps. Skoro inni "sie odcieli", a im wszystko dzialalo to ja pytam o sens
    trzymania tego generatora, skoro i tak nie dzialali, strona nie
    dzialala, a na wykresie mamy mega dziure:
    http://plix.pl/pl/rrdgraph/summary_daily.png?vendor=
    summary

    Mocno mysle o podlaczeniu sie do PLIXA i ten generator to byl kolejny +,
    ale jak widac to nie przynosi za wiele efektu. Jaki jest sens trzymania
    online gratow skoro i tak dalej nie ma wejscia/wyjscia. Lepiej je zgasic
    jak wszystko wokol lezy - oszczednosc ropki/benzynki :P

    --
    Andrzej Banach