  • Data: 2010-05-14 17:11:57
    Temat: Re: PLIX padl?
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowak pisze:
    > Plix plixem, ale to był mega fckp po stronie atmana.
    > Właśnie dostałem komunikat z noc, że w godz. 13:00-15:20
    > mogłem obserwować problemy w routingu do TPNET, bo padła
    > trasa zapasowa do TPNET w czasie padu prądu w PLIXie.
    > Ale to chyba tylko część historii/prawdy, bo z CDP
    > też długo nie było żadnej łączności.

    To ja w takim razie pochwalę GTS.
    Wszystkie usługi zaterminowane na 13 piętrze LIM, działały przez cały
    czas bez przeszkód.

    Usługi ATM u nas też działały bez problemu ale większość z nich nie jest
    odbieranych na LIM.

    Jedyne problemy jakie mieliśmy dziś to PLIX (mimo, że mamy link z 3
    piętra - RSy nie były dostępne) oraz z operatorem VoIP telekontakt24 -
    który widać tylko via PLIX.

    Wydaje się, że mieliśmy dziś sporo szczęścia. Współczuje tym, którzy
    mieli dużo więcej problemów.

    Pozdrawiam
    Darek Siedlecki