  • Data: 2018-02-19 22:47:25
    Temat: Re: PLC
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek.N. wrote:

    > Wiesz, moja Pani używa 5S, a teraz dostała nowszy.
    > Cały kłopot w tym, że nie potrafimy przenieść kontaktów z jednego do
    > drugiego bez udziału chmury. W zasadzie nikt nie potrafi
    > przenieść...serwis jabłka też. Przedziwne.

    No, jeszcze tego nnie przerabiałem; 4s to mój pierwszy telefon Appla.

    Niebawem (mam nadzieję że X nieco stanieje bo na niego się czaję) będę
    kupował nowe japko i pewnie zderzę się z problemem.
    Ale nie jest dla mnie problemem skorzystanie w chmury, i tak nie wiemy co
    nasze (nie tylko japka) telefony tam przesyłają.
    Ja jestem z mojego telefonu bardzo zadowolony. Raczej nie zmienię go na
    jakiegoś Androida (mimo że jestem Linux Fan), po prostu japko działa i
    spełnia wszystkie moje wymagania w temacie telefonii i innych
    komunikacyjnych tematów.

    jp

    --

    www.flowservice.pl